عصر بازار

بیمه ایران خسارت منازل تخریبی در سیل آق قلا را جبران می کند

عصر اعتبار- شهردار آق قلا گفت که از هفت هزار خانه مسکونی در این شهر دو هزار و ۵۰۰ واحد زیر پوشش بیمه حوادث پیش بینی نشده قرار دارند و مطابق قرارداد خسارت وارده به منازل آسیب دیده توسط بیمه ایران پرداخت می شود.

بیمه ایران خسارت منازل تخریبی در سیل آق قلا را جبران می کند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، امان دردی کلته اظهار داشت: بقیه واحد هایی که زیر پوشش بیمه حوادث ایران قرار نگرفته اند از طریق بنیاد مسکن یا بسته پیشنهادی به ستاد بحران استان گلستان، حمایت خواهند شد.
    وی در خصوص واحدهای تجاری نیز گفت: شهرداری آق قلا یک هزار واحد تجاری این شهر را زیر پوشش بیمه برده تا در صورت خسارت آبگرفتگی، جبران مالی آن صورت گیرد.
    کلته افزود: اکنون گروه های ارزیاب شرکت بیمه ایران در شهر آق قلا مستقر شده اند و بلافاصله بعد از فروکش کردن آب از خانه ها و مغازه ها بازدید کارشناسی خود را برای پرداخت خسارت آغاز خواهند کرد.
    شهرداری آق قلا پیش از این در سقف توان اعتباری و طی قرارداد با بیمه ایران تعداد زیادی از خانه های این شهر را تحت پوشش بیمه حوادث قرار داده است.
    خبرنگار ایرنا در این رابطه نظر مدیر شرکت بیمه ایران در استان گلستان را نیز جویا شد که وی در پاسخ گفت: آمار برداری و پرداخت خسارت به منازل و واحدهای تجاری در آق قلا بعد از فروکش کردن آب از سطح شهر امکان پذیر است.
    یوسف یعقوبی به خبرنگار ایرنا افزود: اکنون گروههای کارشناسی بیمه ایران در محل حادثه در شهر آق قلا مستقر شده اند تا خدمات و مشاوره لازم را به مردم ارایه دهند.
    شهر 35 هزار نفری آق قلا در فاصله 15 کیلومتری شمال گرگان مرکز استان گلستان در مسیر اصلی رودخانه گرگان رود قرار دارد و بخشی وسیعی از این شهر بر اثر طغیان رودخانه ها و سر ریز سدهای بوستان، گلستان و وشمگیر دچار آبگرفتگی شدید شده بطوریکه ارتفاع آن در برخی نقاط آن 2 تا 3 متر است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی