عصر بازار

استمهال ۲ ساله وام مشتریان سیل‌زده بانک آینده

عصر اعتبار- بازپرداخت تسهیلات مشتریان سیل‌زده بانک آینده مشمول استمهال دو ساله و بخشودگی جرایم آنها تا پایان سال ۱۳۹۷ شد.

استمهال ۲ ساله وام مشتریان سیل‌زده بانک آینده
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، سام فرخی - رئیس اداره بازارافزایی بانک آینده - ضمن اعلام این مطلب، از کمک 12.5 میلیارد ریالی بانک آینده به سیل‌زدگان خبر داد.

    وی با اشاره به تفاهم مابین بانک آینده و پایگاه میراث جهانی تخت جمشید در زمینه ارتقای سطح کیفی بازدید گردشگران، اظهار کرد: به منظور مشارکت در ساماندهی و کمک‌رسانی به سیل‌زدگان، بیش از 70 هزار بسته کمک‌های اولیه علاوه بر 500 هزار بسته تفاهم شده اولیه بین مسافران نوروزی استان فارس توزیع شد.

    فرخی افزود: پایگاه میراث جهانی تخت جمشید به عنوان مرکزی که در سال‌های گذشته میزبان بیش از دو میلیون نفر از مسافران نوروزی بوده، فاصله نسبتاً نزدیکی با کانون حوادث در استان فارس داشت و گردشگران بسیاری این میراث باستانی را به عنوان محل بازدید و اقامت در فضای باز آن انتخاب می‌کنند و این پایگاه یکی از مراکز هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و داوطلب مانند فرمانداری، شهرداری، سازمان هلال‌احمر، بانک آینده و سایر داوطلبان کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان حوادث اخیر بود.

    انتهای پیام

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی