عصر بازار

۷۸۶ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید دربوشهر پرداخت شد

عصر اعتبار- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: سال گذشته، ۷۸۶ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به ۳۴ واحد تولیدی این استان پرداخت شد.

۷۸۶ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید دربوشهر پرداخت شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، سید حسین حسینی محمدی روز چهارشنبه درگفت وگو با خبرنگاران افزود: بانک صنعت و معدن با پرداخت 490 میلیارد ریال از تسهیلات یاد شده بیشترین میزان پرداختی را به خود اختصاص داده است.
    وی بیان کرد: بانک های ملی، سپه، تجارت، صادرات و در نهایت ملت و توسعه صادرات نیز مابقی تسهیلات را به تولید کنندگان بوشهری پرداخت کردند.
    حسینی محمدی ادامه داد: در حوزه کشاورزی 27 درخواست تسهیلات ارائه شده که از این شمار هفت واحد به میزان 252 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید گرفتند.
    وی بیان کرد: از 33 مورد درخواست بخش صنعت نیز 26 واحد به میزان 530 میلیارد ریال موفق به دریافت تسهیلات پیشنهادی شدند.
    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در حوزه میراث فرهنگی نیز یک مورد درخواست تسهیلات وجود داشت که چهار میلیارد ریال به متقاضی پرداخت شد.
    وی افزود: استان بوشهر در سال 1395 با پرداخت تسهیلات رونق تولید به 138 متقاضی رتبه 28 و در سال 96 با پرداخت به 148 متقاضی رتبه 24 کشور را کسب کرد.
    حسینی محمدی اظهار داشت: رتبه پرداخت تسهیلات رونق تولید استان بوشهر سال گذشته در مقایسه با سال 96 از 24 به 18 ارتقا پیدا کرده ولی با این وجود میزان تسهیلات پرداختی به دلایلی کاهش داشته است.
    وی یادآور شد: پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری و نبود امکان دریافت تسهیلات توسط واحدهایی که در سال های گذشته این نوع تسهیلات را دریافت کرده بودند باعث شد میزان تسهیلات پرداختی بوشهر کاهش یابد.
    حسینی محمدی اظهار داشت: این کاهش تسهیلات پرداختی در کشور فراگیر بوده ولی با این وجود بوشهر توانست رتبه خود را در پرداخت تسهیلات در 2 سال گذشته 6 پله ارتقا دهد.
    وی یادآور شد: در ارتباط با تسهیلات بازسازی نیز استان بوشهر در مجموع سال های 96 و 97 با پرداخت 100 میلیارد تسهیلات رتبه پنج کشور را به خود اختصاص داد.
    حسینی محمدی اظهار داشت: در ارتباط با تسهیلات نوسازی نیز در مجموع 63 میلیارد ریال تسهیلات در استان بوشهر پرداخت شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی