عصر بازار

تخصیص بخشی از حقوق کارکنان پست بانک برای کمک به سیل‌زدگان

عصر اعتبار- کارکنان پست بانک ایران در اقدامی خداپسندانه و انسان‌دوستانه و به طور خودجوش بخشی از حقوق فروردین خود را برای کمک به سیل‌زدگان کشور اختصاص دادند.

تخصیص بخشی از حقوق کارکنان پست بانک برای کمک به سیل‌زدگان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایبنا، این اقدام شایسته در راستای کمک‌ به سیل‌ زدگان کشور و حمایت از این عزیزان و التیام بخشی از آلام آنان از سوی 3 هزار کارمند این بانک و به طور داوطلبانه در قالب اختصاص چند روز از حقوق آنها صورت گرفته است.

    بنابراین گزارش کارکنان پست ‌بانک ‌ایران به‌ طور برخط و از طریق سامانه الکترونیکی امور کارکنان، چند روز از حقوق فروردین‌ماه سال جاری خود را به امر تخصیص داده‌اند.

    گفتنی است علاوه بر آن، مجموعه مدیران و کارکنان و کارگزاران باجه های پست بانک ایران نیز به طور خودجوش از ابتدای حادثه سیل در استان‌ گلستان به صورت خودش و مستمر ازطریق پایگاه‌های بسیج مدیریت‌های شعب درسراسر کشور، کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود و سایر هموطنان را جمع‌آوری کرده و پس از تهیه مایحتاج و اقلام مورد نیاز سیل ‌زدگان با هماهنگی نهادهای مسئول نسبت به توزیع آن اقدام و بدون وقفه این کار انسان‌ دوستانه را به طور مستمر انجام می‌دهند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی