عصر بازار

معاون مالی از تغییرات مثبت در ترکیب منابع و مصارف خبر داد:

بانک صادرات ایران سال ٩٨ قطعاً سودآور است

عصر اعتبار- معاون مالی بانک صادرات ایران گفت: با اجرای برنامه‌های تدوین شده و تغییرات به عمل آمده در ترکیب منابع و مصارف، بانک صادرات ایران در سال ٩٨ قطعاً به سودآوری خواهد رسید.

بانک صادرات ایران سال ٩٨ قطعاً سودآور است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، شاهین صالح محمدزاده گفت: تلاش‌های صورت‌گرفته طی سال ٩٧ برای اصلاح ساختار مالی بانک نتایج مثبتی بر جای گذاشت به‌نحوی‌که تراز بانک در صورت‌های مالی اسفندماه سال ٩٧ مثبت شد و تداوم برنامه‌ها و عملیاتی شدن بودجه ابلاغی سال ٩٨ بانک صادرات ایران در راستای بهبود ترکیب منابع و مصارف منجر به سودآوری در این سال خواهد شد.

    معاون مالی بانک صادرات ایران با برشمردن نتایج حاصل از اجرای برنامه‌های بانک در دوره مدیریت جدید، تقویت منابع مالی و استراتژی‌های نوین بانک را ظرفیت جدیدی برای همراهی با تولید عنوان و تأکید کرد: بانک صادرات ایران در سال «رونق تولید» تمامی ظرفیت خود را برای کمک به کارآفرینان به کار خواهد گرفت.

    وی تهاتر ٩۰ هزار میلیارد ریال به عنوان بخشی از مجموع مطالبات بانک از دولت با بدهی به بانک مرکزی، تحقق افزایش ٢۰٣ درصدی سرمایه بانک از محل تجدید ارزیابی دارایی‌های بانک و رسیدن سرمایه بانک به ١٧٥ هزار و ٣٥٣ میلیارد و ٩٧٢ میلیون ریال، جذب ٣۰۰ هزار میلیارد ریال منابع جدید و افزایش ٥۰ درصدی حجم منابع ارزان‌قیمت در سال ٩٧، توقف نرخ رشد مطالبات غیرجاری به زیر ١ درصد (۰.٧ درصد)، افت بهای تمام شده پول، کاهش ریسک اعتباری بدون استمهال به زیر ٨ درصد و رشد ٣١ درصدی صدور ضمانت‌نامه‌ها در این بانک را از جمله موفقیت‌هایی عنوان کرد که با همت کارکنان و مدیریت مدیران بانک حاصل شده است.

    محمدزاده به فروش ٥٣٣ رقبه ملک مازاد به ارزش بیش از پنج هزار و ٦٧٧ میلیارد ریال در سال ٩٧ نیز اشاره و تصریح کرد: تمکین از قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر در راستای اصلاح ساختار مالی، چابک‌سازی و تزریق بهینه منابع  به بخش‌های مولد اقتصادی همچنان در دستور کار بانک است.

    وی اظهار کرد: بودجه سال ٩٨ در قالب ٣٤ اقدام کلیدی و ١٤١ اقدام عملیاتی برای ١٤ واحد اصلی بانک ابلاغ شده که چشم‌‌اندازی روشن برای سال ٩٨ ترسیم کرده که بانک صادرات ایران را در رسیدن به هدف عملیاتی بانک در این سال که خروج از منطقه زیان و سودآوری است، رهنمون خواهد کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو