عصر بازار

مدیرعامل بانک صنعت و معدن خبر داد؛

پرداخت ۱۰۱ هزار میلیارد ریال تسهیلات به صنایع استان فارس

عصر اعتبار- حسین مهری اعلام کرد: طی چند سال اخیر تعداد ۳۷ طرح با تسهیلات ۲۲ هزار میلیارد ریال در این استان به بهره برداری رسیده و ۱۲ طرح دیگر نیز با تسهیلاتی بالغ بر ۵۹ هزار میلیارد ریال در دست اجرا است و همچنین ۲۰ هزار میلیارد ریال نیز به صورت فاینانس با مشارکت سایر بانک ها تامین مالی شده است.

پرداخت ۱۰۱ هزار میلیارد ریال تسهیلات به صنایع استان فارس
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، حسین مهری رییس هیأت مدیره و مدیرعامل که به همراه اعضای هیأت مدیره و جمعی از مدیران این بانک به استان فارس سفر کرده بود، روز چهارشنبه ضمن بازدید از صنایع استان در جمع کارکنان این بانک حضور یافته و با ابراز رضایت از عملکرد شعب این استان اظهار داشت: در بسیاری از شاخص های عملکردی بانک، پیشرفت چشمگیری داشته ایم و انتظار می رود در سال جاری که از سوی مقام معظم رهبری سال رونق تولید نامگذاری گردیده در راستای اهداف اقتصادی نظام مقدس جمهوری اسلامی مؤثر و کارآمدتر باشیم.

    مهری بیان داشت: در شرایط کنونی اقتصاد کشور، قطعاً حمایت از صنعتگران نیاز به همکاری و همدلی همگانی دارد و ضروریست جهت تسریع در خدمت رسانی، رویه ها و فرآیندها را اصلاح کنیم تا از مشکلات صنعتگران که به عنوان فرماندهان خط مقدم جبهه مبارزه با تحریم های یک جانبه استکبار جهانیست کاسته شود.

    مدیرعامل بانک صنعت و معدن تصریح کرد: جهت تسریع در فرآیندها به دنبال افزایش اختیارات شعب و سرپرستی ها هستیم تا با اصلاح روشها مسیر را برای خدمت دهی مطلوب تر به مشتریان هموار سازیم.

    وی خاطرنشان کرد: هدف ما تسهیل ارائه خدمات به واحدهای صنعتی و تولیدی است که در این شرایط دچار مشکل شده اند و می بایست از همه ابزارهای قانونی برای رفع نیاز آنان استفاده کنیم.

    رییس هیأت مدیره بانک تأکید کرد: استقرار بانکداری شرکتی یکی دیگر از اولویت های این بانک است تا بتواند تمامی نیازهای مشتریان را با فرآیندهایی کاملا متفاوت از گذشته، پاسخ دهد.

    مدیرعامل بانک صنعت و معدن در ادامه سفر به استان فارس روز چهارشنبه از شرکت های ذوب آهن پاسارگاد، سیمان خاکستری نی ریز و فولاد غدیر نی ریز و روز پنجشنبه از شعبه شهرک صنعتی ، کاغذ زاگرس و شرکت پرشیا زرین آبنوس بازدید کرد و به منظور بررسی مشکلات و اتخاذ تصمیم های لازم به منظور رونق فعالیت این واحدها با مدیران این شرکت ها به گفتگو نشست.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو