عصر بازار

بانک ایران زمین موفق به دریافت گواهینامه ISO ۹۰۰۱:۲۰۱۵ شد

عصر اعتبار- بانک ایران زمین، موفق به اخذ گواهینامه بین المللی سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد ISO ۹۰۰۱:۲۰۱۵ در حوزه مالی شد.

بانک ایران زمین موفق به دریافت گواهینامه ISO ۹۰۰۱:۲۰۱۵ شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مراسم اختتامیه ممیزی صدور گواهینامه ISO 9001:2015  با حضور مدیرعامل، معاون مالی، جمعی از مدیران و کارشناسان، سرممیز شرکت توف نُورد و مشاور پروژه برگزار شد.

    پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین، ضمن ابراز خرسندی از دریافت این گواهینامه بین المللی این اقدام را شروعی جهت دستیابی به اهداف کلان بانک در آینده برشمرد و اظهار داشت: انطباق حوزه های مختلف بانک با یک سیستم مدیریت کیفیت یک تصمیم راهبردی در سازمان است که می تواند به بهبود عملکرد کلی بخش مربوطه کمک کند و مبنایی دقیق برای طرح های توسعه پایدار باشد.

    در ادامه مجید رضی زاده کلیاتی از استقرار سیستم مدیریت کیفیت بر مبنای استاندارد ISO 9001:2015 طی 14 ماه گذشته در معاونت مالی بانک را بیان کرد و گفت: علیرغم مشغله کاری موجود، تمامی مستندات توسط کارشناسان ادارات مالی تهیه و تنظیم شده است.

    در ادامه مهندس موسی پور سر ممیز شرکت توف نورد گزارش ممیزی نهایی صدور گواهینامه که در روز جمعه مورخ 6/2/98 توسط تیم ممیزی ایشان در تمامی ادارات معاونت مالی صورت پذیرفته بود را ارائه کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی