عصر بازار

کمک‌ اصناف به سیل زدگان به مرز ۵۰میلیارد تومان رسید

عصر اعتبار- رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور اعلام کرد: کمکهای اصناف و بازاریان سراسر کشور به سیل زدگان به مرز ۵۰ میلیارد تومان رسید.

کمک‌ اصناف به سیل زدگان به مرز ۵۰میلیارد تومان رسید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، غلامرضا حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در مراسم سومین اجلاس هفتمین دوره هیئت نمایندگان اتاق اصناف ایران با اعلام خبر فوق اضهار داشت: از تمامی کسبه، واحدهای صنفی، روسای اتحادیه و اتاق های اصناف سراسر کشور سپاسگذارم و برای اعتماد ایشان به سازمان بسیج اصناف کمال قدردانی را داریم.

    وی افزود: با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و برای یکپارچی و هدفمند سازی کمکها، مدیریت تامین منابع مورد نیاز نسبت به خدمت رسانی به آسیب دیدگان و سیل زدگان، قرارگاه خدمت رسانی شهید مهدی عراقی(ره) آغاز به کار کرد.

    حسن پور ضمن اشاره به آغاز و جدیت برای کمک به سیل زدگان گفت: دومین مرحله کمک و خدمت رسانی به سیل زدگان با 3 هدف مهم از جمله بازسازی و احیاء واحد های صنفی با کمک اصناف هماهنگی بسیج، تهیه کالای اساسی مردم و سازندگی در حال تقویت و انسجام است و این درحالیست که در این مرحله مردم آسیب دیده نیازمند خدمات تخصصی هستند که امیدواریم با همت و حضور پر رنگ کمک مردم محقق گردد.

    وی در پایان خاطر نشان کرد: نامگذاری امسال به نام رونق تولید توسط رهبر معظم انقلاب، فرصت مناسبی است برای رفع موانع تولید و از این فرصت استفاده کنید. بسیج اصناف نیز با تمام قوا همراه است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی