عصر بازار

نماد معاملاتی بانک گردشگری "وگردش" بازگشایی شد

عصر اعتبار- نماد معاملاتی بانک گردشگری "وگردش" پس از انتقال از بازار دوم به تابلوی پایه "ب" فرابورس، در تاریخ یازدهم اردیبهشت ۹۸ بازگشایی شد.

نماد معاملاتی بانک گردشگری "وگردش" بازگشایی شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، حسین رحمتی معاون مالی و سرمایه‌گذاری بانک گردشگری با اعلام این خبر گفت" نماد معاملاتی بانک گردشگری بدون محدوده دامنه نوسان و با رشد 79/18 درصدی بازگشایی شده است و از این پس امکان انجام معامله سهام بانک گردشگری برای سرمایه‌گذاران و فعالان بازار سرمایه فراهم خواهد بود.
    رحمتی همچنین با سپاس و قدردانی از شکیبایی سهامداران بانک گردشگری در مدت‌زمان بسته بودن این نماد، افزود: خوشبختانه با توجه به برنامه اصلاح ساختار مالی و افزایش سرمایه بانک گردشگری که پس از اخذ مجوزهای لازم و بر اساس تصمیم عمومی عملیاتی خواهد شد، سهامداران، شاهد توسعه بیشتر خدمات بانکی، پیشبرد اهداف و ارزش‌آفرینی بهینه و پایدار در این بانک در آینده نزدیک خواهند بود.
    معاون مالی و سرمایه‌گذاری بانک گردشگری در ادامه، آینده صنعت بانکداری کشور را با توجه به رشد بازار سرمایه، فرصت‌های پیش‌رو و سبد دارایی بانک‌ها روشن و مناسب ارزیابی و بر حرکت رو به جلو سیستم بانکی در کشور تاکید کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی