عصر بازار

با حکم وزیر اقتصاد؛

قائم مقام سازمان اموال تملیکی منصوب شد

عصر اعتبار- وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی محمدعلی افتخاری را به سمت عضو هیأت مدیره و قائم مقام سازمان جمع آوری و فروش و اموال تملیکی منصوب کرد.

قائم مقام سازمان اموال تملیکی منصوب شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از مهر، در متن حکمی که از سوی فرهاد دژپسند صادر شد، آمده است: نظر به تعهد، تجربه و شایستگی جنابعالی و با توجه به مفاد 15 قانون تأسیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، به موجب این حکم به مدت سه سال به این سمت منصوب می‌شوید.

    امید است با اتکال به خداوند متعال و با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، در انجام مأموریت‌ها و وظایف محوله موفق و موید باشید.

    گفتنی است، افتخاری دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد در رشته مدیریت دولتی گرایش تحول و همچنین دکتری مدیریت در گرایش آینده پژوهی می‌باشد.

    ریاست امور منابع انسانی و پشتیبانی، مدیرکل پشتیبانی و رفاه، مدیر مسئولی نشریه برنامه، عضویت در شورای راهبری توسعه مدیریت، عضویت و دبیری هیأت امنای صندوق قرض الحسنه و عضویت دبیری ستاد صرفه جویی از جمله سوابق مدیریتی و اجرایی وی در سازمان برنامه و بودجه است.

    همچنین ریاست مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل معاونت نظارت و راهبردی رئیس جمهور، دبیری هیأت امنا و رئیس خودگردانی مجتمع‌های آموزشی و رفاهی سازمان مدیریت و برنامه ریزی ، مدیریت اجرایی و مشاورت قائم مقام مرکز تحقیقات استراتژیک،مسؤلیت پیشبرد امور مرتبط با راه اندازی مرکز مدیریت اطلاعات بلایا(ESCAP) و عضویت در هیأت امنای باشگاه فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش از دیگر سوابق شغلی افتخاری می‌باشد.

    بر اساس این گزارش وزیر امور اقتصادی و دارایی طی احکام جداگانه دیگری، سیدحسین میرمعینی را به سمت عضو هیأت مدیره و معاون بهره برداری و فروش، سیدجواد هاشمی را به سمت رئیس هیأت عالی نظارت و سیف اله اسلامی را به سمت عضو هیأت مدیره و معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جمع آوری و فروش و اموال تملیکی منصوب کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی