عصر بازار

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت تاکید کرد:

توسعه کسب و کارهای خُرد با بهره‌گیری از مدل‌های مردمی

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت گفت: کسب و کارهای خُرد وخانگی را می‌توان با بهره‌گیری از مدل‌های مردمی توسعه داد و بانک قرض‌الحسنه رسالت به عنوان عضوی از شبکه در تلاش است تا این امر مهم را محقق کند.

توسعه کسب و کارهای خُرد با بهره‌گیری از مدل‌های مردمی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، محمدحسین حسین زاده در اولین همایش رسانه های نوین و شکل دهی نهادهای اجتماعی که در کرمان و با حضور آذری جهرمی وزیر ارتباطات، فیرورآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی، پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس و فدایی استاندار کرمان برگزار شد، به تشریح الگوی توسعه کارآفرینی اجتماعی رسالت پرداخت.

    وی بااشاره به فعالیت های شبکه توسعه اجتماعی رسالت گفت: بانک قرض الحسنه رسالت به عنوان عضوی از این شبکه خدمات بانکی اعضا را  برعهده دارد.
    مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت با بیان اینکه الگوی توسعه کارآفرینی اجتماعی رسالت کاملا مردمی است و هیچ باری بر دوش دولت نمی گذارد، افزود: دشمن در زمینه اقتصاد و فرهنگی آرایش جنگی به خود گرفته است و ما نیز باید در تقابل با دشمن آرایش جنگی بگیریم که این همایش نمونه کارجهادی در دوران دفاع مقدس و در مقابله با دشمن است.

    حسین زاده در تشریح فعالیت های الگوی توسعه اجتماعی رسالت اظهارداشت: این الگو یک سازمان مردم نهاد کوچک نبوده و ساختاری گسترده است که ابعاد مختلف فرهنگی، مالی، بانکی، سرمایه های اجتماعی، تکنولوژی و بازار در آن جامعیت دارد.

    مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت بابیان اینکه محوریت این ساختار بر اساس کانون های همیاری اجتماعی است، گفت: تاکنون 8500 کانون با میانگین اعضای 336 نفردر شبکه توسعه اجتماعی رسالت شکل گرفته است.

    وی در ادامه هدف اصلی شبکه توسعه اجتماعی رسالت را توسعه کسب و کارهای خُرد و خانگی، تولید در شهرهای کوچک و مصرف در کلانشهرها عنوان کرد. حسین زاده گفت: این الگو دوسال گذشته در گلباف کرمان عملیاتی و در حال حاضر در کل کشور در حال اجرا است. به گفته وی، تاکنون در استان کرمان دو هزار و در کشور بالغ بر سه هزار هسته کار و زندگی تشکیل شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو