عصر بازار

سایت سامانیوم رونمایی شد

عصر اعتبار- پس از رونمایی از اپلیکیشن سامانیوم به عنوان اولین اپ باشگاهی در ایران، بانک سامان از وب سایت باشگاه مشتریان خود نیز رونمایی کرد.

سایت سامانیوم رونمایی شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، پس از استقبال چشمگیر مشتریان از اپلیکیشن سامانیوم، سایت این باشگاه نیز رونمایی شد تا دسترسی کاربران به خدمات و امکانات باشگاه از طریق وب سایت نیز فراهم شود.

    بر این اساس، سایت سامانیوم علاوه بر امکان دسترسی به خدمات باشگاه از طریق وب و بدون نیاز به استفاده از اپلیکیشن، رابط کاربری آسان‌تری را برای مشتریانی که کمتر با ابزارهای الکترونیک در ارتباط هستند، فراهم خواهد کرد. همچنین استفاده از سایت باشگاه، محدودیت­های احتمالی اپلیکیشن­ها را نیز نخواهد داشت.

    این گزارش حاکی است با رونمایی از این سایت، محتوا و اطلاعات بیشتری در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. گفتنی است، سایت «سامانیوم» باشگاه مشتریان بانک سامان، هم اکنون در آدرس https://samanium.sb24.com در دسترس است و علاقه مندان به استفاده از خدمات و فرصت‌های موجود در این باشگاه می توانند با عضویت و ثبت کارت بانکی خود در آن ضمن کسب امتیاز از مجموعه گسترده‌ای از خدمات و تخفیف‌ها بهره‌مند شوند.

    علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند ضمن مراجعه به شعب بانک با مرکز سامان ارتباط به شماره 0216422 تماس و یا از طریق اینستاگرام باشگاه به نشانی@samanium و آدرس ایمیل samanium@sb24.com در این خصوص اطلاعات بگیرند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی