عصر بازار

​آمادگی کامل بانک صادرات ایران برای عملیاتی‌سازی رمز دوم پویا از اول خردادماه؛

امکان استفاده از رمز دوم یکبار مصرف در بانک صادرات ایران بدون نیاز به حضور مشتریان در شعب مهیا می‌شود

عصر اعتبار- مدیر امور فناوری اطلاعات بانک صادرات ایران از آمادگی کامل این بانک برای اجرایی‌سازی امکان دریافت رمز دوم پویا برای انجام تراکنش‌های بانکی از اول‌خردادماه خبر داد.

امکان استفاده از رمز دوم یکبار مصرف در بانک صادرات ایران بدون نیاز به حضور مشتریان در شعب مهیا می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، سیدجعفر صدری با اشاره به اینکه بانک صادرات ایران در حوزه فناوری اطلاعات تلاش دارد پیشگام بوده و در عین سهولت، دقت و امنیت اجرای عملیات بانکی الکترونیکی را برای مشتریان تضمین کند، اظهار کرد: بر اساس اعلام بانک مرکزی، بانک‌ها از ابتدای خردادماه سال جاری باید امکان استفاده از رمز دوم یکبار مصرف و پویا را عملیاتی کنند که این اتفاق در بانک صادرات به‌خوبی سامان داده شده است.

    وی افزود: دریافت «رمز دوم پویا» برای انجام تراکنش‌های اینترنتی دارندگان کارت‌های بانک صادرات ایران، از طریق اپلیکیشن پرداخت «صاپ» صورت می‌گیرد و نیازی به مراجعه حضوری مشتریان به شعب وجود ندارد.

    مدیر امور فناوری اطلاعات بانک صادرات ایران گفت: دریافت رمز دوم پویا در روزهای آینده بر روی اپلیکیشن پرداخت «صاپ» عملیاتی می‌شود و مشتریان این بانک با نصب این اپلیکیشن می‌توانند رمز دوم پویای خود را ایجاد و در درگاه اینترنتی مورد نظر استفاده کنند.

    وی افزود: با استفاد از این روش،‌ نیاز به حضور مشتریان در شعب نبوده و تنها با استفاده از اپلیکیشن «صاپ» و رجوع به یکی از خودپردازهای بانک‌صادرات ایران می توان نسبت به دریافت رمز یکبار مصرف (پویا) اقدام کرد. مقدمات لازم برای تکمیل مراحل فعال‌سازی رمز دوم پویا در دستگاه‌های خودپرداز نیز انجام شده و تا قبل از اول خردادماه همه این موارد عملیاتی و اطلاع‌رسانی خواهند شد.

    صدری ادامه داد: اپلیکیشن پرداخت «صاپ»، اپلیکیشن پرداخت بانک صادرات ایران است که خدمات متعددی مانند انتقال وجه از مبدأ ١١ بانک اصلی کشور، خرید شارژ، مانده‌گیری کارت‌ها، خرید آنلاین بیمه، خدمات گردشگری و... را ارائه می‌دهد که نصب آن برای مشتریان بانک صادرات ایران و بانک‌های دیگر جهت سهولت در فعالیت‌های بانکی مبتنی بر کارت مفید خواهد بود.

    وی افزود: گزینه فعال‌سازی رمز دوم پویا (ویژه دارندگان سپهر کارت بانک صادرات ایران) در «صاپ» مراحل آزمایش نهایی خود را می‌گذراند و تا اول خرداد‌ماه قابل بهره‌برداری است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی