عصر بازار

شرایط دریافت تسهیلات جعاله از بانک کارگشایی

عصر اعتبار- بانک کارگشایی در ازای ترهین حداقل ۴۳ گرم طلا مبلغ ۳۰ میلیون ریال و ترهین حداکثر ۱۴۳ گرم طلا مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال تسهیلات جعاله پرداخت می‌کند.

شرایط دریافت تسهیلات جعاله از بانک کارگشایی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، بانک کارگشایی از واحدهای تابعه بانک ملی ایران است که جهت نیازهای ضروری متقاضیان در ازای ترهین طلا، تسهیلات قرض الحسنه و جعاله اعطا می کند. میزان تسهیلات قرض الحسنه برای هر نفر حداکثر یک فقره سند 20 میلیون ریالی در ازای ترهین 100 گرم طلا در هر قرارداد و تسهیلات جعاله تا سقف 100 میلیون ریال در ازای ترهین 143 گرم طلا است. مدت زمان باز پرداخت تسهیلات قرض الحسنه و جعاله کارگشایی در یک قسط و حداکثر تا یک سال است و طلاهای امانی به ازای هر گرم 14 هزار ریال سالانه کارمزد دارند.

    براین اساس بانک کارگشایی در ازای حداقل 43 گرم طلا مبلغ 3 میلیون تومان و حداکثر 143 گرم طلا 10 میلیون تومان با نرخ 20 درصد وام جعاله می دهد. همچنین متقاضیان برای دریافت تسهیلات قرض الحسنه یا جعاله علاوه بر کارت ملی و اصل شناسنامه باید دارای حساب در بانک ملی هم باشند.

    بانک ملی اعلام کرده است که بانک کارگشایی در فروردین ماه سال جاری به منظور رفع نیازهای فوری و ضروری متقاضیان تعداد 19 هزار و 204 فقره تسهیلات قرض الحسنه به ارزش بالغ بر 194 میلیارد ریال پرداخت کرده است.

    همچنین در این مدت، تعداد یک هزار و 588 فقره تسهیلات جعاله به متقاضیان پرداخت شده که ارزش ریالی آن 118 میلیارد ریال است. این بانک در سال گذشته نیز تعداد 507 هزار و 636 فقره تسهیلات قرض الحسنه به ارزش بیش از پنج هزار و 173 میلیارد ریال و تعداد 66 هزار و 871 فقره تسهیلات جعاله به ارزش پنج هزار و 453 میلیارد ریال پرداخت کرده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی