عصر بازار

تعلیق حساب‌های دونالد ترامپ و جرد کوشنر در دویچه بانک

عصر اعتبار- واحد کلاهبرداری در دویچه ‌بانک پیشنهاد داد که حساب‌های متعلق به رئیس‌جمهوری آمریکا و داماداش به گروه‌های جرایم مالی فدرال گزارش داده شوند.

تعلیق حساب‌های دونالد ترامپ و جرد کوشنر در دویچه بانک
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایلنا، واحد کلاهبرداری در دویچه ‌بانک حساب‌های متعلق به «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا و «جرد کوشنر»، داماد وی را به خاطر فعالیت‌های مشکوک به حالت تعلیق درآورد و پیشنهاد داد که این حساب‌ها به گروه‌های جرایم مالی فدرال گزارش داده شوند.

    این تصمیم پس از آن گرفته شد که نرم‌افزار دویچه بانک فعالیت‌های حساب‌های این دو نفر را به‌طور بالقوه غیرقانونی خواند. پنج کارمند فعلی و پیشین این بانک در گفت‌وگو با روزنامه نیویورک تایمز این خبر را تایید کردند.

    گزارش این فعالیت‌های مشکوک برای ارائه به وزارت خزانه‌داری و بررسی احتمال وقوع جرایم مالی فدرال تهیه شد، اما مقام‌های عالی‌رتبه بانک این گزارش را ملغی کرده و دولت آمریکا را در جریان ماوقع نگذاشتند.

    «تمی مک‌فدن»، از کارمندان پیشین بخش پول‌شویی دویچه بانک، گفت که او خود روی این حساب‌ها تحقیق کرده و پس از آن‌که نگرانی‌های خود را در این‌باره مطرح کرده از کار اخراج شده است.

    یک سخنگوی تشکیلات ترامپ گفت که وی از حساب‌های معلق‌شده اطلاعی ندارد و افزود که این تشکیلات در حال حاضر «هیچ حساب فعالی در دویچه بانک ندارد.»

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی