عصر بازار

عضو هیأت مدیره:

تلاش پست‌بانک‌ایران تأمین مالی طرح‌های اشتغال‌زائی در روستاهاست

عصر اعتبار- عضو هیأت مدیره پست بانک ایران گفت: در سیاست‌ها و برنامه‌های اعتباری بانک، تلاش براین است که نقش اصلی را در تأمین مالی طرح‌های اشتغال‌زائی در روستاها ایفاء کند.

تلاش پست‌بانک‌ایران تأمین مالی طرح‌های اشتغال‌زائی در روستاهاست
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، موسسه تامین اعتبار بین‌الملل (IIF) برآورد کرده است که نیاز اوکراین برای وام‌های جدید از سوی صندوق بین‌المللی پول، سال آینده به دو میلیارد دلار می‌رسد.

    این موسسه افزود: اوکراین احتمالا به برنامه حمایتی جدیدی از سوی صندوق بین‌المللی پول نیاز دارد تا در سال 2020 بتواند شکاف دو میلیارد دلاری تامین اعتبار مورد نیاز خود را برطرف کند.

    رییس صندوق بین المللی پول چندی پیش خواستار اصلاحات ساختاری عمیق‌تر در اوکراین بمنظور افزایش استاندارد زندگی مردم و ثبات اقتصاد کلان این کشور شده بود. وی در دیدار خود با نخست وزیر سابق اوکراین در مونیخ خواستار این اصلاحات شد.

    صندوق بین المللی پول وام کمکی 3.9 میلیارد دلاری را در ماه دسامبر سال 2018 میلادی برای حفظ ثبات در اوکراین تصویب کرده بود.

    بر پایه این گزارش، لاگارد گفت: نسبت به فوریت اوکراین برای حفظ ثبات اقتصادی کلان خود که بدست آورده، تاکید می‌کنم و باید برای بدست آوردن رشد اقتصادی مستحکم‌تر خود دست به اصلاحات ساختاری عمیق‌تر بزند و استاندارد زندگی مردم خود را با یک شیوه پایدار بهبود ببخشد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی