عصر بازار

رایزنی برای پوشش بیمه‌ای خدمات «بیماران SMA»

عصر اعتبار- معاون درمان وزارت بهداشت گفت: بسته ‌ای برای حمایت از بیماران SMA تدوین شده است و در حال رایزنی با شورای عالی بیمه هستیم تا پوشش بیمه‌ای برای آن در نظر گرفته شود.

رایزنی برای پوشش بیمه‌ای خدمات «بیماران SMA»
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از فارس، «سامانه فارس من» با هدف پیگیری مستقیم مسائل و مشکلات مردم راه‌اندازی شده است و در سریع‌ترین زمان به پیگیری موارد اعلامی می‌پردازد.

    سوژه «پیگیری تامین دارو برای بیماران sma» در سامانه فارس من مطرح و شهروندان خواستار رسیدگی به مشکلات این بیماران شدند. در همین راستا معاون درمان وزارت بهداشت توضیحاتی را درخصوص حمایت‌های وزارت بهداشت از این بیماران ارایه داد.

    قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس در خصوص حمایت‌های وزارت بهداشت از بیماران خاص اظهار داشت: پس از اجرای طرح تحول سلامت حمایت‌های خوبی از بیماران خاص صورت گرفت.

    وی با بیان اینکه با تلاش‌های صورت گرفته داروی بیماران انعقاد خون و «ام اس» در داخل تولید می‌شود توضیح داد:  ارائه خدمات به بیماران صعب‌العلاج و خاص از طرف وزارت بهداشت و سازمان‌های بیمه‌گر انجام می‌شود و به نوعی ما از این افراد حمایت لازم و کافی را انجام می‌دهیم.

    معاون درمان وزارت بهداشت در خصوص بسته حمایتی برای بیماران SMA اظهار داشت: بسته حمایتی برای حمایت از این بیماران تدوین شده است و در حال حاضر در حال رایزنی با شورای عالی بیمه هستیم تا این بسته در شورای عالی بیمه بررسی شود و پوشش بیمه‌ای برای آن در نظر گرفته شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی