عصر بازار

شمارش معکوس انعقاد دوقرارداد بزرگ برای تجارت‌نو

عصر اعتبار- درسفر دوروزه مدیر عامل بیمه تجارت‌نو وهیأت همراه به شیراز مذاکرات مهمی با آستان‌احمدی و شرکت برق منطقه‌ای فارس‌انجام گرفت.

شمارش معکوس انعقاد دوقرارداد بزرگ برای تجارت‌نو
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، طی این بازدید گفتگوهایی میان مدیران ارشد تجارت‌نو با همتایان خود درشرکت برق منطقه ای فارس مبنی بر ارائه کلیه خدمات بیمه‌ای به پرسنل و همچنین واگذاری بیمه مسئولیت وکلیه اموال شرکت مذکورصورت گرفت که حصول نتیجه به آینده نزدیک موکول گشت.

    درفصل دیگری از این سیاحت، جلسه ای نیز با معاونت اجرایی آستان احمدی با هدف سنجش امکان تحت پوشش قرارگرفتن کارکنان این مکان مقدس برگزارشد که نقطه عطف مذاکرات با این آستان، دیدار با آیت الله دستغیب تولیت آستان احمدی بود.

    در دیدار با ایشان، نیما نورالهی، مدیرعامل تجارت‌نو ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شرکت تحت مدیریت خود به فعالیت های صورت گرفته در مناطق سیل زده به خصوص شیراز اشاره کرده و برپرداخت سریع خسارت تاکید داشت.

    حضور در شهر شاهچراغ همچنین این فرصت را مهیا کرد تا مدیرعامل، معاونان و مدیر امور شعب تجارت‌نو با مدیر شعب بانک تجارت، مدیر شعب پست بانک، نمایندگان استان فارس و پرسنل شعبه شیراز جلساتی داشته باشند.
    مدیرعامل تجارت‌نودر دیدار با سهامداران بزرگ “بنو” بر قرابت هرچه بیشتر بانک تجارت و پست بانک با تجارت‌نو تاکید کرده و پیشنهاد داد درجلسات بازاریابی همراه و همگام هم باشند.

    بهره مندی از امکانات پست بانک درماحصل گفت وگوهای انجام شده مورد توافق قرارگرفت که براین اساس مقررشد در دفاترآی‌سی‌تی پست بانک امکان ارائه بیمه نامه درسراسراستان فراهم شود.
    طی نشست با بانکی‌ها نوراللهی ازتجارت‌نو به عنوان شرکتی توانا، چابک، جوان و خلاق یادکرده و گفت: با وجود سهامداران توانمند و انعقاد قراردادهای بزرگ طی 8 ماه گذشته که نشان از اعتماد بیمه گذاران دارد، آینده روشنی پیش روی مجموعه است.
    گسترش دامنه اختیارات شعب

    در کنارتمامی جلسات، مدیر عامل و هیأت همراه درنشست صمیمانه پس از استماع  صحبت‌های نمایندگان، مدیریت وپرسنل شعبه شیراز، بر لزوم افزایش اختیارات جهت تسهیل امور تاکید داشتند.
    نوراللهی درجمع همکاران خود گسترش دامنه آموزش را ضروری دانسته و گفت: در سایه سعی و کوشش، پیگیری و انتخاب ریسک مناسب توسط کلیه پرسنل، خانواده جوان و پرانرژی “بنو” به دستاوردهای بزرگ در صنعت بیمه خواهد رسید.
    وی ضمن تشریح باید ها و نباید های سازمانی، از طرح های تشویقی برای سال جدید خبرداده و اعلام کرد: به زودی جوایز نمایندگان  برتر سال 97 تقدیم می شود که امید است درسال جاری شاهد موفقیت های چشمگیرتری از سوی آنها باشیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی