عصر بازار

آمار اولیه فطریه به کمیته امداد اعلام شد

عصر اعتبار- معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد گفت: بر اساس آماری که از مراکز و پایگاه‌های کمیته امداد اخذ شده است تا به این لحظه مبلغ ۵۲ میلیارد تومان در زمینه فطریه جمع آوری شده است.

آمار اولیه فطریه به کمیته امداد اعلام شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، علیرضا عسگریان با اشاره به آمار اولیه فطریه روزه داران به کمیته امداد اظهار کرد: بر اساس آخرین آماری که از پایگاه‌ها و مراکز کمیته امداد در محل‌های برگزاری نماز عیدسعید فطر اخذ شده است تا این لحظه مبلغ 52 میلیارد تومان جمع آوری شده است.

    وی تصریح کرد: البته آمار ارائه شده برای مراکز و پایگاه‌های کمیته امداد در مصلی‌های برگزاری نمازعید سعید فطر بوده، ضمن اینکه باید آمار مراکز نیکوکاری نیز به این رقم اضافه کرده که در طی اخبار بعدی به آن اشاره خواهد شد.

    عسگریان ادامه داد: سال گذشته 135 میلیارد تومان در زمینه فطریه جمع آوری شده که پیش بینی می‌شود این رقم امسال به 200 میلیارد تومان برسد.

    معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) افزود: تعداد زیادی از هموطنان نیز از طریق درگاه‌های اینترنتی فطریه خود را پرداخت کرده‌اند که جزء آمار اشاره شده نیامده است، علاوه بر اینکه پایگاه‌ها و صندوق‌های کمیته امداد تا اوایل هفته آینده در سطح شهر آماده جمع آوری فطریه خواهند بود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی