عصر بازار

جمع‌آوری بیش از ۲ میلیارد تومان فطریه در قزوین

عصر اعتبار- معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: تاکنون بیش از ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان زکات فطریه در قزوین جمع‌آوری شده است.

جمع‌آوری بیش از ۲ میلیارد تومان فطریه در قزوین
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، فرزاد فرهادی از استمرار فعالیت مراکز نیکوکاری و دفاتر کمیته امداد برای جمع‌آوری زکات فطریه خبرداد و اظهار داشت: سال جاری 986 پایگاه در سراسر استان برای جمع‌آوری فطریه در نظر گرفته شده بود که از این تعداد 44 پایگاه در مراکز نیکوکاری و 750 پایگاه در مساجد فعال بود.

    وی ادامه داد: همچنین 192 پایگاه کمیته امداد نیز برای این منظور اختصاص یافته بود که از این تعداد 9 پایگاه سیار بود؛ در حال حاضر دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری همچنان آمادگی دریافت فطریه از کسانی که تاکنون موفق به پرداخت فطریه خود را نشده‌اند دارند.

    معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: میزان فطریه جمع‌آوری شده تاکنون بیش از 2 میلیارد و 100 میلیون تومان است البته با توجه به استمرار جمع‌آوری فطریه، این رقم در روزهای آینده افزایش می‌یابد.

    وی تصریح کرد: فطریه جمع‌آوری شده از همان ساعات اولیه شورای زکات هر روستا که متشکل از معتمدان محلی است نسبت به توزیع سریع فطریه میان نیازمندان همان روستا اقدام کرده‌اند و در مساجد نیز این توریع زیر نظر هیئت امنای مساجد میان نیازمندان محله انجام شده است.

    فرهادی گفت: آمار جمع آوری زکات با مبالغ پرداختی جدید و صورت جلسه های ارسالی به مرور تکمیل شده که در روزهای آینده اخبار تکمیلی در این خصوص در اختیار مردم نیکوکار قرار خواهد گرفت.

    وی یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود به نیازمندان را در سرفصل‌های مختلف از طریق کد دستوری # 028*8877* به نیازمندان اهدا کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی