عصر بازار

مدیرکل کمیته امداد استان البرز :

تسهیلات اشتغال مددجویان از ۲۰ به ۵۰ میلیون تومان

عصر اعتبار- مدیرکل کمیته امداد استان البرز گفت: تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال و خودکفایی مددجویان تحت حمایت کمیته‌امداد از ۲۰ به ۵۰ میلیون تومان و در اقساط ۵۰ ماه افزایش یافته است.

تسهیلات اشتغال مددجویان از ۲۰ به ۵۰ میلیون تومان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایلنا، محمد محمدی‌فرد با تاکید بر اینکه اصلی‌ترین هدف این نهاد توانمندسازی مددجویان از طریق اشتغال‌زایی و خودکفایی است گفت: کمیته امداد طی سال گذشته از طریق اعطای تسهیلات اشتغال و کاریابی 2872 فرصت شغلی در استان ایجاد کرده است.

    وی با اشاره به اینکه اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال از طریق برخی بانک‌های عامل استان و همچنین صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت انجام می‌شود، افزود: تسهیلات اشتغال و خودکفایی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد از 20 به 50 میلیون تومان و در اقساط 50 ماه افزایش‌یافته است.

    محمدی فرد بابیان اینکه رتبه‌های جذب منابع بانکی اشتغال بر اساس تعداد ثبت مشاغل در سامانه رصد اعلام می‌شود گفت: تسهیلات بانکی قرض‌الحسنه به مددجویان از ردیف بند ب از تبصره 16 قانون بودجه پرداخت می‌شود.

    مدیرکل کمیته امداد استان البرز با تأکید بر ضرورت ارائه آموزش‌های مهارتی به مددجویان یادآور شد: مددجویان مستعد فاقد مهارت بر اساس علاقه و سنجش بازار کار با هماهنگی این نهاد برای گذراندن دوره‌های آموزشی به مراکز معتبر و مورد تأیید سازمان فنی و حرفه‌ای و باقابلیت اعطای مدرک رسمی معرفی می‌شوند.

    وی کسب اطمینان از پایداری شغلی طرح‌های خودکفایی مددجویان توسط کارشناسان اشتغال این اداره کل را یک ضرورت دانست و بیان کرد: همه‌ساله بخشی از مددجویان تحت حمایت شامل زنان سرپرست خانوار و فرزندان مددجویان البرزی از طریق اشتغال‌زایی توانمند شده و از جمع خانوارهای کمیته امداد خارج می‌شوند.

    محمدی‌فرد گفت: تسهیلات اشتغال این نهاد به‌طورمعمول در زمینه‌های خدماتی، دامپروری، کشاورزی و صنایع‌دستی به مددجویان و زنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد و تعدادی از نیازمندان غیر تحت حمایت مراجعه‌کننده به دفاتر امداد پرداخت می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو