عصر بازار

مخالفت صرافان با سازوکار پیشنهادی

آغاز به کار بازار متشکل ارزی به تیر ماه افتاد

عصر اعتبار- جلسه‌ میان صرافان و اعضای بازار متشکل ارزی با حضور محمود شکسته‌بند، مدیر عامل این بازار، در سکوت خبری در حال برگزاری است. با این حال به گفته چند تن از صراف‌های حاضر در این جلسه براساس صحبت‌های مطرح شده، این بازار در روزهای ابتدایی تیر ماه راه‌اندازی خواهد شد.

آغاز به کار بازار متشکل ارزی به تیر ماه افتاد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تجارت نیوز، جلسه‌ میان صرافان و اعضای بازار متشکل ارزی با حضور محمود شکسته‌بند، مدیر عامل این بازار، در سکوت خبری برگزار شد.

    مسئول برگزاری این جلسه گفته است: به علت حساسیت‌های بازار ارز و تاثیر اخبار منتشر شده در این خصوص، این جلسه، جلسه‌ای خصوصی با صرافی‌ها است.

    با این حال چند تن از صرافان حاضر در این جلسه  گفتند که براساس مباحث مطرح شده در این جلسه، این بازار در روزهای ابتدایی تیر ماه امسال راه‌اندازی خواهد شد. به گفته آنها، صرافان برای ثبت نام در بازار متشکل ارزی هم اعتباری را باید پرداخت کنند که در مورد مبلغ آن هنوز توافقی حاصل نشده است.

    به گفته یکی از صرافان حاضر در این جلسه، تعدادی از حاضران این جلسه با سازوکار پیشنهادی اعلام شده در این جلسه موافق نبودند و مخالفت خود را ابراز کرده‌اند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی