عصر بازار

سرپرست سازمان تامین اجتماعی مطرح کرد:

ارائه ۱۸ نوع خدمات بیمه‌ای و درمانی به بیش از ۵۰ درصد جمعیت کشور

عصر اعتبار- سرپرست سازمان تامین اجتماعی گفت:سازمان تامین اجتماعی متولی ارائه ۱۸ نوع خدمت بیمه‌ای و درمانی به بیش از ۵۰ درصد جمعیت کشور است.

ارائه ۱۸ نوع خدمات بیمه‌ای و درمانی به بیش از ۵۰ درصد جمعیت کشور
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمدحسن زدا سرپرست سازمان تامین اجتماعی در دیدار با آنتوان دروزدورف رئیس صندوق بازنشستگی روسیه، ضمن تشریح نقش و عملکرد سازمان تامین اجتماعی گفت: این سازمان متولی ارائه 18 نوع خدمت بیمه‌ای و درمانی به بیش از 50 درصد جمعیت کشور است.

    وی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی در ایران، علاوه بر پرداخت حقوق بازنشستگی و ارائه خدمات درمانی به حدود 3 و نیم میلیون نفر از بازنشستگان و مستمری‌بگیران خود را ملزم به تقویت روند کار و تولید در کشور و همراه نیرو‌های مولد می‌داند.

    زدا با تاکید بر رویکرد این سازمان برای توجه و بکارگیری دانش روز بیمه و ارائه خدمات مبتنی بر تکنولوژی‌های نوین گفت: همکاری، حضور در هیئت رئیسه و بکارگیری مصوبات و دستورالعمل‌های سازمان بین‌المللی تامین اجتماعی- ایسا- نمونه‌ای از تلاش سازمان تامین اجتماعی برای ارتقای کیفیت و افزایش رضایتمندی ذینفعان این سازمان است.

    وی از گسترش پوشش بیمه‌ای این سازمان، فراتر از مرز‌های جمهوری اسلامی ایران گفت و افزود: پوشش بیمه‌ای اتباع خارجی و ایرانیان خارج از کشور در سال‌های اخیر مورد توجه بوده است.

    سرپرست سازمان تامین اجتماعی امضای تفاهم‌نامه با سازمان‌های تامین اجتماعی آلمان، ترکیه و عراق را از نمونه‌های موفق تبادل تجربه بین این سازمان و سازمان‌های بیمه‌گر کشور‌های یاد شده دانست و گفت: آماده هستیم تا دانش و تجربه خود را در اختیار صندوق بازنشستگی روسیه قرار دهیم.

    در این دیدار که در محل صندوق بازنشستگی روسیه در مسکو برگزار شد، آنتوان دروزدورف رئیس این صندوق با ابراز خرسندی از حضور سرپرست سازمان تامین اجتماعی جمهوری اسلامی ایران در مسکو گفت: قدمت و خدمات شما به نیمی از جمعیت کشور نشان‌دهنده موفقیت در عملکرد این سازمان است.

    وی ابراز امیدواری کرد سازمان تامین اجتماعی ایران و صندوق بازنشستگی روسیه با تبادل دانش فنی و حرفه‌ای خود در جهت تنوع خدمات و دستیابی به رضایت مشتریان خود بیش از گذشته گام بردارند.

    محمد حسن زدا سرپرست سازمان تامین اجتماعی به همراه قائم مقام خود به دعوت رسمی رئیس صندوق بازنشستگی روسیه، به مسکو سفر کرده است.


     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی