عصر بازار

پروانه فعالیت کارگزاری رسمی برون مرزی تامین اجتماعی در امارات صادر شد

عصر اعتبار- سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: پروانه فعالیت کارگزار رسمی برون مرزی سازمان تأمین اجتماعی در کشور امارات متحده عربی صادر شد.

پروانه فعالیت کارگزاری رسمی برون مرزی تامین اجتماعی در امارات صادر شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، با توجه به تعداد بیش از 500 هزار نفر ایرانی در کشور امارات و همچنین حضور شرکت‌های فعال ایرانی در آن کشور و سابقه فعالیت سازمان تأمین اجتماعی در دبی در قالب نمایندگی تأمین اجتماعی و به منظور ارتقای سطح خدمات و جذب بیمه شدگان جدید، پروانه فعالیت دومین کارگزار رسمی برون مرزی تأمین اجتماعی به نام خسرو قدرتی به منظور ارائه خدمات بهینه بیمه‌ای و ایجاد رضایتمندی به مخاطبان ساکن در محدوده کشور امارات متحده عربی صادر شد.

    در حال حاضر در کشور امارات متحده عربی 2 کارگزار رسمی برون مرزی فعال به منظور تسریع و تسهیل امور بیمه‌ای هموطنان در آن کشور و رسیدگی به سوابق قبلی بیمه شدگان دبی و همچنین ارائه خدمات بیمه‌ای از جمله برقراری مستمری باز نشستگی، بازماندگان و در صورت تمایل استفاده از خدمات درمانی در داخل کشور ارائه خدمت می‌کنند.

    علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می‌توانند به سایت اداره کل اتباع سازمان تأمین اجتماعی مراجعه کنند.

    بر اساس اعلام سازمان تأمین اجتماعی، در حال حاضر بیش از سه هزار ایرانی مقیم خارج کشور از خدمات این سازمان برخوردارند و به تامین اجتماعی حق بیمه پرداخت می‌کنند.

    به این منظور 20 کارگزاری در کشورهای مختلف برای ارائه خدمات به این افراد ایجاد شده است و در واقع می‌توان گفت که با ایجاد این کارگزاری‌ها، خدمات رسانی به ایرانیان خارج از کشور با سهولت بیشتری انجام می‌شود.

    نام کارگزاری‌های برون مرزی تامین اجتماعی، شماره تلفن و نشانی پست الکترونیکی آنها در سایت بیمه اتباع سازمان تأمین اجتماعی به نشانی www.mss.tamin.ir قرار دارد.
    سازمان تأمین اجتماعی در مجموع 42 میلیون بیمه شده دارد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی