عصر بازار

رییس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی خبر داد؛

استعلام قیمت کالاهای پُرمصرف از طریق اپلیکیشن‌های موبایل

عصر اعتبار- مدیر عملیات بازار شرکت بورس اوراق بهادار تهران از ادامه توقف نماد بانک ملت در تالار شیشه‌ای خبر داد.

استعلام قیمت کالاهای پُرمصرف از طریق اپلیکیشن‌های موبایل
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایبنا، علی رهبری اظهار داشت: پیرو دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت و براساس هماهنگی های انجام شده با سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان قرار است که قیمت حدودا 100 قلم کالای اساسی و پرمصرف از طریق اپلیکیشن‌های موبایلی شناخته شده و مطرح انجام شود.

    وی اضافه کرد: مذاکره با متولیان اپلیکشین های موبایلی معروف بزودی انجام خواهد شد و امکان استعلام قیمت کالاهای مذکور یکی از گزینه‌های اضافه شده به اپلیکیشن های موبایلی همچون آپ، روبیکا و ... خواهد بود.

    رییس مرکز تجارت الکترونیکی ایران از مذاکره با وزارت ارتباطات برای اضافه کردن گزینه استعلام قیمت کالا از طریق اپلیکیشن "دولت همراه" خبر داد و گفت: بزودی این امکان از این طریق این اپلیکیشن موبایلی فراهم خواهد شد.

    وی با اشاره به اینکه در توسعه فناوری در حوزه ارتباطات و راه اندازی اپلیکیشن های موبایلی ترجیح بر این است که از امکانات مناسبی که وجود دارد، استفاده شود،‌ گفت: در زمینه استعلام کالاهای پُر مصرف از موازی کاری و تولید اپلیکیشن های جدید خودداری خواهد شد و در این زمینه اپلیکیشن جدیدی تولید نخواهد شد و از اپ‌های که وجود دارند استفاده خواهد شد.

    رهبری با تاکید بر اینکه با این امکان میتوان مشکل چند قیمتی بودن کالا و سردرگمی مصرف کنندگان در ارزیابی قیمت ها را کاهش داد، هدف نهایی از اجرای این طرح را اطلاع‌رسانی قیمت کالاهای اساسی و پُر مصرف به مردم و مصرف‌کنندگان عنوان کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی