عصر بازار

ثبت نام ۱.۳ میلیون کرمانشاهی برای کارت ملی هوشمند

عصر اعتبار- مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه از ثبت نام یک میلیون و ۳۴۰ هزار کرمانشاهی برای کارت ملی هوشمند خبر داد که ۸۴ درصد جمعیت مشمول استان را شامل می شوند.

ثبت نام ۱.۳ میلیون کرمانشاهی برای کارت ملی هوشمند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹:۰۰

    پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از مهر،صادق خدادادی  از مراجعه 84 درصد جمعیت مشمول دریافت کارت ملی استان کرمانشاه به مراکز پستی و دفاتر پیشخوان برای دریافت ملی هوشمند خبر داد.

    وی افزود: این میزان حدود یک میلیون و 340 هزار نفر از جمعیت مشمول استان است و انتظار داریم حدود 16 درصد باقی مانده هر چه سریع‌تر به دفاتر پیشخوان تعیین شده در استان، برای این موضوع مراجعه کنند.

    مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه از وجود 54 دفتر پیشخوان و پستی در استان به این منظور خبرداد و گفت: این دفاتر آمادگی دارند که درخواست‌های مراجعه کنندگان را ثبت کنند.

    وی با اشاره به اتمام مهلت استفاده از کارت‌های مای کاغذی تاکید کرد: از اول خرداد 98 مهلت استفاده از کارت‌های ملی کاغذی به پایان رسیده و مقرر شده که از این تاریخ تمام اقدامات اداری براساس کارت‌های ملی هوشمند انجام شود.

    خدادادادی در خصوص وضعیت کسانی که برای کارت ملی هوشمند ثبت نام کرده‌اند اما هنوز کارت را دریافت نکرده‌اند، افزود: این افراد می‌توانند با ارائه رسید ثبت نام به همراه شناسنامه کار اداری خود را انجام دهند.

    مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه در خصوص تکلیف کسانی که ثبت نام کرده اما رسید خود را گم کرده‌اند، نیز گفت: این افراد می‌توانند به دفاتری که در آنجا ثبت نام کرده‌اند مراجعه کرده و بدون هیچ‌گونه اخذ وجهی رسید المثنی را تحویل بگیرند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی