عصر بازار

رئیس شورای عالی زکات کشور اعلام کرد؛

جمع‌آوری ۴۰۰ میلیارد تومان زکات در کشور

عصر اعتبار- رئیس شورای عالی زکات کشور گفت: طی یک سال گذشته مبلغ ۴۰۰ میلیارد تومان زکات در کشور جمع‌آوری شد.

جمع‌آوری ۴۰۰ میلیارد تومان زکات در کشور
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۳:۰۰

    ‌به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا‌، آیت‌الله سیدرضا تقوی در آئین کلنگ‌زنی ساخت 150 واحد مسکونی خیرساز در روستای دمرود پلدختر، اظهار کرد: امروز و با حضور جمعی از خیرین کشور در روستای دمرود معمولان عملیات ساخت 150 واحد مسکونی توسط خیرین آغاز شد.

    وی با ذکر این مطلب که خیرانی که متعهد ساخت منازل در مناطق سیل‌زده شدند، از اقصی‌نقاط کشور هستند، اظهار کرد: علاوه‌بر 150 واحد مسکونی سه واحد آموزشی نیز ساخته می‌شود که دو واحد آن توسط رئیس اصناف تهران ساخته می‌شود.

    آیت‌الله تقوی با اشاره به این‌که واحدهای مسکونی تا پایان سال تحویل آسیب‌دیدگان از سیل می‌شود بر لزوم حضور خیرین در مناطق سیل‌زده استان لرستان تاکید و تصریح کرد: خیران برای ساخت این واحدها دو میلیارد تومان هزینه خواهند کرد.

    نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی ضمن تقدیر از سخاوتمندی مردم در جریان سیل اخیر، تصریح کرد: بنا بر گزارش جمعیت هلال احمر در ماه مبارک رمضان روزانه یک میلیارد تومان به حساب هلال‌احمر واریز می‌شد این در حالی‌است که در جریان سیل در کشور مردم فقط 400 میلیارد تومان به هلال‌احمر کمک کردند.

    وی با ذکر این مطلب که در زلزله کرمانشاه مردم پلدختر به یاری زلزله‌زدگان رفتند، تصریح کرد: در مقابل نیز مردم کرمانشاه به سیل‌زدگان لرستان کمک کردند.

    رئیس شورای عالی زکات کشور با اشاره به این‌که سال گذشته 400 میلیارد تومان زکات در کشور جمع‌آوری شد، گفت: اما امسال پیش‌بینی ما افزایش زکات کشور است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی