عصر بازار

بیمه تجارت‌نو با معدل۲۰ به مجمع سالیانه می‌رود

عصر اعتبار- مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام بیمه تجارت‌نو۱۶ تیر با کارنامه درخشان عملکردسال مالی منتهی به ۲۹ اسفند۹۷ برگزار می‌شود.

بیمه تجارت‌نو با معدل۲۰ به مجمع سالیانه می‌رود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»؛ در این مجمع با حضور سهامداران 8 دستور جلسه به شرح؛ استماع گزارش هیئت مدیره برای عملکرد سال مالی منتهی به تاریخ 29اسفند1397؛ استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت در خصوص صورت‌های مالی منتهی به همان تاریخ؛ بررسی و اتخاذ تصمیم نسبت به صورت‌های مالی مربوط به سال مالی فوق؛ تصمیم گیری درخصوص سود قابل تقسیم؛ انتخاب بازرس قانونی و حسابرس مستقل ( اصلی و علی البدل ) برای سال مالی منتهی به تاریخ 29 اسفند1398 و تعیین حق الزحمه آنها ؛ تعیین روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی های شرکت؛ تعیین حق حضور اعضاء غیر موظف هیئت مدیره و تعیین حق حضور اعضاء غیر موظف هیئت مدیره در کمیته‌ها و تعیین پاداش اعضای هیئت مدیره و درنهایت سایر مواردموردصلاحیت مجمع مورد بررسی و تصویب قرار خواهدگرفت.
    درخشش اعداد درصورت‌های مالی97 “بنو”

    در صورت‌های مالی حسابرسی شده بیمه تجارت‌نو با نمادشناخته شده”بنو” درفرابورس، ارقام قابل توجهی که نشان از گسترش فعالیت و رشدکمی وکیفی عملکرد شرکت دارد مشاهده می‌شود.

    از جمله حق بیمه صادره ثبت شده 294 میلیارد تومان است که نسبت به مدت مشابه دوره قبل نشان از198 درصد رشد دارد.دیگری افزایش سود هر سهم از284 ریال سال96 به 310 ریال سال97 است که از رشد9 درصدی خبر می دهد.

    افزایش ذخایر حق بیمه از نکات قابل اتکایی بیمه تجارت‌نو است، به این شرح که ذخایرحق بیمه از حدود 57 میلیارد تومان سال96 به بیش از178  میلیارد تومان سال97 افزایش یافته که ازرشد 213درصدی حکایت دارد.
    گفتنی است؛ بیمه تجارت‌نو درسالن همایش های غدیر ساختمان مدیریت اموراعتباری بانک‌تجارت میزبان سهامداران خواهدبود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی