عصر بازار

بانک‌ها ۴۲ درصد پرونده وام بازسازی مناطق سیل زده را امضا کردند

عصر اعتبار- رئیس بنیاد مسکن از تشکیل پرونده ۳۵ هزار واحد برای دریافت وام بانکی در مناطق زلزله‌زده خبر داد.اواخر ماه گذشته تابش با انتقاد از عملکرد بانک‌ها در بحث بازسازی و نوسازی واحدهای مسکونی مناطق سیل‌زده گفته بود: پشت در بسته بانک ها مانده ایم.

بانک‌ها ۴۲ درصد پرونده وام بازسازی مناطق سیل زده را امضا کردند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، علیرضا تابش با اشاره به پیگیری موضوع عملکردها و مشکلات در مناطق سیل زده اظهار کرد: در سه بخش معیشتی، تعمیراتی و احداثی کارهای خوبی انجام شده است.

    وی با بیان این‌که تمام مشکلات کارها رفع شده و بانک ها کار را به متقاضیان سهل گرفته اند، افزود: از 82 هزار پرونده معرفی شده به بانک ها 35 هزار پرونده منجر به عقد قرارداد شده و قراردادها در بخش تعمیراتی و احداثی بیشتر بوده است.

    وی با یادآوری این‌که عقب افتادگی از برنامه اعلامی به دلیل تاخیر بانک‌ها بوده که بخشی از این زمان، قابل جبران است، تصریح کرد: از سوی دیگر گرما نیز مشکلاتی را در خوزستان برای ما به وجود آورده و غیر از این مشکلاتی که مانع کار شود؛ فعلاً وجود ندارد.

    رئیس بنیاد مسکن تاکید کرد:‌ همه افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) وام بانکی را دریافت می کنند و در آینده مکانیزم بازپرداخت این افراد تسهیل می شود.

    تابش اواخر ماه گذشته درباره عملکرد بانک‌ها در بحث پرداخت وام برای بازسازی و نوسازی واحدهای مسکونی مناطق سیل‌زده گفته بود: برای تامین اعتبارات بازسازی مناطق سیل زده پشت در بسته بانک ها مانده ایم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی