عصر بازار

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان خبر داد:

پرداخت بیش از ۶۲ میلیارد تومان تسهیلات حمایتی به طرح‌های اشتغالزا در لرستان

عصر اعتبار- مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان لرستان گفت: بیش از ۶۲ میلیارد تومان تسهیلات حمایتی به طرح‌های اشتغالزایی استان پرداخت شده است.

پرداخت بیش از ۶۲ میلیارد تومان تسهیلات حمایتی به طرح‌های اشتغالزا در لرستان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایلنا، علی آشتاب با بیان اینکه از سال گذشته مبلغ 136میلیارد تومان اعتبارجهت تسهیلات اشتغالزا به سه نهاد حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد شهید و بهزیستی از محل تسهیلات اشتغال روستایی به استان اختصاص داده شده است، اظهار داشت: هدف این طرح کمک به درآمد خانوارها و ایجاد مشاغل مکمل جهت بهبود رفاه خانوارهای تحت پوشش است که تاکنون مبلغ 62 میلیارد و 652 میلیون تومان از این تسهیلات به طر ح نهاد های حمایتی استان پرداخت و عقد قرارداد شده است.

    مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان لرستان در مورد وضعیت طرح‌های حمایتی معرفی شده به بانک‌ها و موسسه‌های عامل از طریق سامانه کارا گفت: در این زمینه نیز 196 طرح نهاد حمایتی بنیاد شهید و امور ایثارگران ، 250 طرح بهزیستی و یک هزار و 331 طرح کمیته امداد به بانک‌های عامل معرفی شده که تعداد یک هزار و 777 طرح با مبلغ  62 میلیارد و 652 میلیون تومان  توسط بانک‌ها و موسسه‌های عامل پرداخت شده است.

    آشتاب با اشاره به اشتغال ایجاد شده در این طرح های اقتصادی اظهار داشت: با بهره برداری از این طرح های حمایتی زمینه ایجاد تعداد دو هزار و 115 نفر اشتغال فراهم خواهد شد.

    وی افزود: با توجه به تعامل خوب و هماهنگی با استانداری، دستگاه‌های حمایتی و بانک های عامل، تمامی طرح‌ها به صورت مرحله ای و با نظارت مستقیم کارشناسان و با هدف پایداری طرح مورد بازدید قرار می گیرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی