عصر بازار

برخورداری ۴۸۰۰ کارگر مناطق سیل‌زده از مقرری بیمه بیکاری

عصر اعتبار- مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت کار اعلام کرد ۴۸۰۰ نفر از کارگران مناطق سیل‌زده که کارگاه‌های آنان بر اثر حادثه سیل دچار مشکل شده است، تا پایان خرداد از مقرری بیمه بیکاری بهره‌مند شدند.

برخورداری ۴۸۰۰ کارگر مناطق سیل‌زده از مقرری بیمه بیکاری
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، کریم یاوری مدیر کل  حمایت از مشاغل  و بیمه بیکاری وزارت  تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس،‌ افزود: تا پایان خرداد ماه سال‌جاری حدود 4800 نفر از کارگران مناطق سیل‌زده که کارگاه‌های آنان در اثر حادثه سیل دچار مشکل شده‌اند، از حمایت مقرری بیمه بیکاری بهره مند شده‌اند و مقرری بیمه بیکاری به حساب آنها پرداخت شده است.

    کریم یاوری گفت: حسب دستور و تاکید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تمام همکاران ستادی مرتبط و تمام  همکاران واحدهای تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی در مناطق سیل زده تا پایان حل مشکلات کارگران که در اثر حادثه ناشی از سیل با مشکل مواجه شده‌اند، در کنار این عزیزان خواهند بود.

    مدیر کل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری ادامه داد: هم اکنون 260 هزار نفر از کارگرانی‌که بدون میل و اراده از کار بیکار شده‌اند، تحت پوشش دریافت ماهانه  مقرری بیمه بیکاری قرار دارند. این  تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 17درصد افزایش نشان می‌دهد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی