عصر بازار

رساندن کیف پول ۴ هزار دلاری به صاحبش از سوی ماموران پلیس پایتخت

عصر اعتبار- رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت از اقدام قابل تحسین ۲ تن از ماموران این پلیس در بازگرداندن کیف پول ۵۰ میلیون تومانی به صاحبش خبر داد.

رساندن کیف پول ۴ هزار دلاری به صاحبش از سوی ماموران پلیس پایتخت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، سردار علی ذوالقدری در تشریح این خبر، اظهار کرد: روز گذشته 2 تن از مأموران پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در حال انجام وظیفه در میدان سپاه تهران یک کیف مشکی رنگ را کنار خیابان مشاهده و در بررسی‌های انجام شده دریافتند کیف مذکور حاوی 40 قطعه ارز 100 دلاری، به همراه چند کارت ویزیت مرتبط با یک شرکت تجاری است.

    وی افزود: از آنجا که احتمال می‌رفت مالک کیف مذکور یکی از کسبه و یا تجاری باشد که با این شرکت در ارتباط است، مأموران وظیفه شناس پلیس پایتخت با شماره‌های موجود روی کارت ویزیت تماس گرفته شد.

    سردار ذوالقدری بیان داشت: مالک تلفن همراهی که مشخصاتش روی کارت ویزیت درج شده بود با شنیدن خبر پیدا شدن کیف توسط مأموران، مشخصاتی از کیف و محتویات داخل آن به مأموران ارائه کرد و اظهار داشت که بامداد همان روز کیفش را گم کرده است.

    رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت، تصریح کرد: با اظهارات فردی که مدعی بود مالک کیف است، آدرس و مشخصات وی دریافت و مأموران با هماهنگی‌های انجام شده در شرکت وی حضور یافته و پس از دریافت مشخصات کیف و محتویاتش و تأیید آن، کیف را به او تحویل دادند.

    سردار ذوالقدری اظهار داشت: مالک کیف پول که مدیر عامل یک شرکت تجاری بود، ضمن ابراز خوشحالی از کشف کیف مفقود شده اش از حسن انجام وظیفه کارکنان پلیس پایتخت تشکر و قدردانی کرد که مراتب از سامانه 197 به پلیس گزارش شد.

    رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ، در پایان با اشاره به اینکه پلیس امین جان و مال مردم و تأمین کننده آرامش شهروندان است، خاطرنشان کرد: مرکز فوریت‌های پلیسی 110 و سامانه نظارتی 197 به صورت شبانه روزی برای رسیدگی به امور شهروندان در خصوص گزارش‌های انتظامی، ترافیکی، اجتماعی و همچنین تشکر، قدردانی، پیشنهادات و شکایات شهروندان آماده انجام وظیفه است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی