عصر بازار

رئیس شورای عالی استان‌ها خبر داد:

۷۰۰ میلیون تومان بودجه شورای عالی استان‌ها در حساب وزارت کشور

عصر اعتبار- رئیس شورای عالی استان‌ها گفت:نزدیک به ۷۰۰ میلیون تومان بودجه شورای عالی استان‌ها به حساب وزارت کشور واریز شده، اما یک ریال هم پرداخت نشده است.

۷۰۰ میلیون تومان بودجه شورای عالی استان‌ها در حساب وزارت کشور
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، مرتضی الویری رئیس شورای عالی استان‌ها اظهار کرد: امسال اولین سالی است که شورای عالی استان‌ها دارای ردیف بودجه مشخص شده است.

    رئیس شورای عالی استان‌ها گفت:سال های قبل بودجه شورای عالی استان‌ها به وزارت کشور پرداخت می‌شد و ان وزارت خانه بودجه شورای عالی استان‌ها تصویب می کرد و متأسفانه امسال یک ریال بودجه شورای عالی استان‌ها تحقق پیدا نکردند است.

    الویری گفت: با بررسی‌های انجام شده، مشخص شد طبق روال گذشته نزدیک به 700 میلیون تومان بودجه شورای عالی استان‌ها به حساب وزارت کشور واریز شده و ما در حال حاضر باید منتظر انجام مکاتبات باشیم تا روند بازگشت و اختصاص بودجه به شورای استان‌ها انجام شود.

    وی گفت: این اقدام موجب شد من برای شورای عالی استان‌ها مبلغ 1 میلیارد تومان از شورای شهر تهران و 1 و نیم میلیارد از شهرداری تهران قرض کنم تا امورات شورای عالی استان‌ها سپری شود.

    رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: امروز تعدادی از اعضای شورای عالی استان‌ها به دیدار آقای کدخدایی در شورای نگهبان رفتند و این اقدام در حالی بود که ما از آقای کمالوندی برای حضور در جلسه هم اندیشی دعوت کرده بودیم.

    الویری گفت: اگر قرار است برنامه ریزی برای حضور در جلسه‌ای انجام شود، ابتدا باید به اطلاع هیئت رئیسه شورا برسد و اگر موافقت شد، سپس انجام شود.

    وی گفت: متأسفانه پس از مخالفت اعضای هیئت رئیسه شورای عالی استان‌ها برای جلسه برخی از اعضای شورا، نمایندگان اقدام به شرکت در جلسه کردند که هیئت رئیسه به اتفاق آراء تصویب کرد دیگر هیچ جلسه‌ای در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه از سوی اعضای شورای عالی استان‌ها برگزار نشود.

    رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: نکته جالب توجه این است که ما همکاران خود را از شرکت در جلسه با آقای کدخدایی به علت دعوت از آقای کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی  منع کردیم ولی دوستان از ما درخواست اتوبوس کردند تا به دیدار آقای کدخدایی بروند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی