عصر بازار

ایجاد یک سیستم پرداخت آنلاین میان شرکت‌های دانش‌بنیان ایران و روسیه

عصر اعتبار- معاون علمی فناوری رئیس‌جمهور که به روسیه سفر کرده است، گفت: انتظار دارد یک سیستم پرداخت آنلاین میان شرکت‌های دانش‌بنیان ایران و روسیه ایجاد شود.

ایجاد یک سیستم پرداخت آنلاین میان شرکت‌های دانش‌بنیان ایران و روسیه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از فارس، سورنا ستاری، معاون علمی فناوری رئیس‌جمهور ایران گفت همکاری در حوزه فناوری و نوآوری از طریق نهادهای مشترک نشان‌دهنده تقویت روابط دوجانبه است.

    وی که برای بازدید از نمایشگاه صنعتی بین‌المللی اینوپروم به روسیه سفر کرده است، افزود تهران انتظار دارد یک سیستم پرداخت آنلاین میان شرکت‌های دانش‌بنیان ایران و روسیه ایجاد شود.

    ستاری توضیح داد: «ایران در حال حاضر در حوزه ساخت نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های امنیت سایبری، برنامه ریزی درERP، integration planning ، اینترنت اشیا پیشرفت‌های بسیار خوبی داشته است.»

    رئیس بنیاد ملی نخبگان ایران ادامه داد شرکت‌های دانش‌بنیان ایران فرصت بسیار خوبی برای گفتگو با همکاران روسی در این نمایشگاه دارند.

    این مقام ایرانی تاکید کرد: «اپلیکیشن‌های بسیار خوب و مفیدی نیز در زمینه فناوری های مالی در بازار ایران ساخته شده است.» این اپلیکیشن‌ها روزانه چندین میلیون دلار را جابجا می‌کنند و تراکنش‌های مالی را سرعت بخشیده اند. امیدوارم این تعاملات در نهایت به ایجاد یک بستر پرداخت آنلاین و ارائه خدمات مشترک در حوزه تجارت میان شرکت‌های فناوری و دانش‌بنیان ایران و روسیه منجر شود.»

    نمایشگاه صنعتی بین المللی اینوپروم، بزرگترین نمایشگاه صنعتی، تجاری و صادراتی در روسیه است که توسط وزات صنعت و بازرگانی کشور در شهر یکاترینبورگ برگزار می شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی