عصر بازار

اعطای نشان عالی مدیر سال به مدیرعامل بانک کارآفرین

عصر اعتبار- در چهارمین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال ۹۸-۱۳۹۷، به پاس خدمات ارزنده در نظام بانکداری و اقتصادی کشور، نشان عالی مدیر سال به حمید تهرانفر مدیرعامل بانک کارآفرین اعطا شد .

اعطای نشان عالی مدیر سال به مدیرعامل بانک کارآفرین
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مسعود عزمی معاون مدیرعامل در امور بانکی به نمایندگی از بانک کارآفرین، این نشان را دریافت کرد.

    در این گردهمایی که توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت و در محل تالار دیپلماتیک وزارت امور خارجه برگزار شد، جمعی از مدیران بخش‌های خصوصی و دولتی و کارآفرینان برتر کشور حضور داشتند.

    شایان ذکر است که مدل توانمندسازی مدیران در حوزه توسعه پایدار اقتصاد کشور که همسویی، پویایی، شکوفایی و توسعه سازمان از سر فصل‌های کلی و جامع آن است، از شاخص‌های ارزیابی مدیران شرکت‌ها محسوب می‌شود که مستندات آن توسط اعضای کمیته علمی و ارزیابی، مورد بررسی قرار گرفته است.

    اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید ملی و صادرات، اقتصاد دانش‌بنیان، توسعه ارتباطات جهانی، توجه به اصلاح الگوی مصرف و رفع موانع تولید ملی از جمله مواردی بود که در این همایش در خصوص آنها بحث و بررسی شد.

    در این همایش کریمی معاون مدیرعامل در امور اجرایی، خورسندی معاون مدیرعامل در امور ارزی و بین‌المللی، برزنونی مدیر امور شعب، قربانیان مدیر امور فناوری اطلاعات، و اجاقی مدیر امور اعتبارات بانک کارآفرین حضور داشتند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی