عصر بازار

همدلی بانک مرکزی موجب تصویب طرح حذف جریمه مضاعف بدهکاران بانکی شد

عصر اعتبار- یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی همدلی و همراهی مقامات بانک مرکزی را در تصویب طرح حذف جریمه مضاعف از بدهکاران بانکی را بسیار موثر خواند و گفت: شخصاً از همدلی مسولان بانک مرکزی که گام مهمی برای مبارزه با ربا برداشته اند، تشکر و قدردانی می کنم.

همدلی بانک مرکزی موجب تصویب طرح حذف جریمه مضاعف بدهکاران بانکی شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از اقتصادآنلاین، حسینعلی حاجی دلیگانی با بیان اینکه طرح  حذف جریمه مضاعف از بدهکاران بانکی با تعامل مناسب مسئولین بانک مرکزی به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید گفت: شخصاً در صحن علنی مجلس شورای اسلامی از همراهی بانک مرکزی برای  همکاری در تدوین و به نتیجه رسیدن این طرح تشکر کردم و معتقدم  اگر  همدلی  بانک مرکزی نبود، این موضوع به تصویب نمی رسید.

    این نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اگر بانک مرکزی در این طرح همراهی نمی کرد، شاید این طرح با کیفیت کنونی به نتیجه نمی رسید افزود: قبل از این نیز این موضوع مطرح شده بود لیکن بدلیل عدم همراهی بانک مرکزی در آن مقطع، مشکلاتی در روند تصویب طرح ایجاد شد، البته خوشبختانه  با  همدلی بانک مرکزی در شرایط کنونی شاهد تصویب طرح حذف جریمه مضاعف از بدهکاران بانکی هستیم.

    وی با ابراز امیدواری اینکه با اجرایی شدن این طرح آمار بدهکاران بانکی کاهش یابد افزود: بر اساس آمار بانک مرکزی با این طرح 25 میلیون پرونده بدهی بدهکاران نظام بانکی تعیین تکلیف می شود.

    این نماینده مجلس شورای اسلامی در کمیسیون اقتصادی افزود: ان شالله برکات تصویب این طرح که در جهت مبارزه با رباست، موجب رونق اقتصادی و بهبود فضای کسب و کار خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی