عصر بازار

مدیرعامل بیمه آرمان مطرح کرد؛

تحول دیجیتال باعث تفاوت بیمه نامه افراد خواهد شد

عصر اعتبار- مدیرعامل بیمه آرمان با اشاره به تاثیر تحول دیجیتال بر صنایع مالی از جمله صنعت بیمه گفت: تحول دیجیتال باعث متفاوت شدن بیمه نامه هر فرد نسبت به دیگری خواهد شد.

تحول دیجیتال باعث تفاوت بیمه نامه افراد خواهد شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، کامبیز پیکارجو، مدیرعامل بیمه آرمان صبح امروز (چهارشنبه) و در مراسم تجلیل از کریم همتی پیشکسوت روابط عمومی صنعت بیمه در سخنانی با بیان این مطلب افزود: توسعه یافتگی فرهنگی در هر صنعتی دستمایه تولید و پالایش خبر و تحلیل توسط خبرنگاران است.

    وی با بیان اینکه امروز در عصر دیجیتال هستیم و نسل بعد در عصر فرادیجیتال زندگی خواهد کرد، افزود: سال ١٤۰٥ سال ورود نسل فرادیجیتال به خصوص در صنعت مالی خواهد بود. در این فضا دیگر بیمه نامه ها مانند امروز صادر نخواهد شد و تحول دیجیتال باعث می‌شود تا بیمه نامه هر فرد با دیگری متفاوت شود.

    پیکارجو بخش تحقیق و توسعه و روابط عمومی را دو رکن بی بدیل صنعت بیمه خواند که باعث رشد نسل آینده و انتقال مفاهیم به آن خواهند شد.

    مدیرعامل بیمه آرمان خاطرنشان کرد که در سال های اخیر سطح تحلیل رسانه ها در بیمه بسیار متفاوت تر از قبل شده و شاهد رنسانسی در این زمینه هستیم.

    علیرضا بیانیان رییس هیات مدیره شرکت بیمه آرمان نیز در این مراسم گفت: نقد خوب است اما تخریب خوب نیست؛ کریم همتی در طول سال های فعالیت خود تلاش کرد تا به نقد و اطلاع رسانی درست کمک کند.

    وی افزود: وقتی رشد اقتصادی از رشد فرهنگی بیشتر شود، نتیجه آن افزایش رانت و فساد می شود. در نتیجه نقش رسانه‌ها به عنوان فرهنگ سازان بسیار با اهمیت‌تر است.

    کریم همتی سال‌ها در بیمه مرکزی و بیمه آرمان به عنوان مسئول روابط عمومی فعالیت کرده است. همچنین مصطفی زندی مدیرکل روابط عمومی بیمه مرکزی، مدیران روابط عمومی شرکت های بیمه و خبرنگاران رسانه های مختلف در این مراسم حضور داشتند؛ در پایان این مراسم از کریم همتی به پاس سال ها فعالیت در صنعت بیمه تجلیل شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی