عصر بازار

مدیرعامل بانک کشاورزی خبر داد:

پرداخت تسهیلات بالای۸۰ میلیارد ریال کمتر از ۱۵ روز بررسی می شود

عصر اعتبار- روح الله خدارحمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: بررسی پرداخت تسهیلات بالای ۸۰ میلیارد ریال در بانک کشاورزی به کمتر از ۱۵ روز رسید.

پرداخت تسهیلات بالای۸۰ میلیارد ریال کمتر از ۱۵ روز بررسی می شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایبنا، روح الله خدارحمی در جلسه با استاندار اصفهان با اشاره به اینکه برای پرداخت تسهیلات به طرح های کشاورزی باید با دید مثبت عمل کرد، اظهار داشت: پرداخت تسهیلات تا سقف 80 میلیارد ریال در استان ها  بررسی شده و اگر از 80 میلیارد ریال گذشت طی دو هفته در تهران بررسی می شود.

    خدا رحمی افزود: در بسیاری از مواقع سند ملک به نام بانک ثبت می شود اما زمین در اختیار سرمایه گذار است زیرا با تکمیل خطوط تولید و پیدا کردن بازار ها این واحد تولیدی دوباره رونق می گیرد.

    وی با بیان اینکه گاهی ارزش ملک پایین تر از حد معمول است، گفت: باید با تجدید نظر در ارزیابی ملک تسهیلات گیرنده قیمت روز، ملاک ارزیابی بانک، برای وثیقه های تسهیلات گیرنده باشد.

    خدارحمی  با بیان اینکه در اجرای طرح توسعه اشتغال در مناطق روستایی و عشایری که از سال گذشته آغاز شده و امسال هم ادامه دارد تجارب خوبی داشتیم، اضافه کرد: تعداد زیادی طرح در سراسر کشور  از جمله استان اصفهان اجرا شده است و در این زمینه با کشاورزان همراهی خوبی داشتیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی