عصر بازار

پرواز سیمرغ های طلایی در آسمان برگزیدگان تجارت‌نو

عصر اعتبار- دبیرنخستین همایش سراسری شبکه فروش تجارت‌نو ملاک انتخاب نمایندگان، کارگزاران و شعب برترهمایش ۱۷ مرداد را دستاوردهای حاصله از دو جشنواره ویژه سال گذشته و بیشترین رقم فروش، اعلام کرده و از اهدای تندیس طلایی به تعدادی از منتخبان خبر داد.

پرواز سیمرغ های طلایی در آسمان برگزیدگان تجارت‌نو
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، ابوطالب قره چماقلو که معاونت شبکه فروش و توسعه بازار تجارت‌نو را برعهده دارد درخصوص جزئیات این همایش گفت: بالغ بر 45 نماینده و کارگزار برگزیده به همراه شعب برتر مورد تقدیر قرار خواهند گرفت که برای تمامی آنها لوح و جوایزی درنظر گرفته شده است.

    وی تاکید کرد: درفرصت به وجود آمده سعی بر این است با ارج نهادن به تلاش همکاران ساعی و کوشا انگیزه سایرنمایندگان و کارگزاران نیز بیشتر و بیشتر شود.

    دبیر همایش با اشاره به اینکه دستورالعمل‌های خوبی با حمایت مدیر عامل و موافقت هیئت مدیره مصوب شده و به اطلاع حضار خواهید رسید، افزود: جشنواره های فروش براساس مدل حرفه‌ای جهت پوشش متوازن پرتفو طراحی می‌شود که حاصل آن رشد کمی درآمد شبکه فروش و افزایش متقارن پرتفوی شرکت است.

    قره چماقلو گسترش سهم تجارت‌نو از بازار بیمه را یکی از اهداف اصلی مجموعه اعلام کرده و اظهار داشت: انتظار این است که محصول برگزاری این همایش ایجاد باور در میان فعالان شبکه فروش این شرکت باشد. ایمان به اینکه بیمه تجارت‌نو با اتکا به فناوری و نیروی انسانی خلاق ظرفیت صعود به سطوح بالاتر نسبت به جایگاه فعلی و رقابت با بزرگان صنعت بیمه را دارد.

    وی نمایش هم راستایی استراتژی مجموعه با فرمان مقام معظم رهبری در”سال رونق تولید” را یکی از اهداف اصلی این همایش برشمرده و افزود: نشان دادن توانمندی تجارت‌نو درصنعت بیمه، دیدار و ایجاد تعامل بیشتر میان ارکان مجموعه درراستای توسعه هدفمند و گسترش سهم بازار وآشنایی بیشترشبکه فروش با عملکرد، برنامه های آتی و راهبردی شرکت از دیگر اهداف این مراسم است.

    معاونت شبکه فروش و توسعه بازار افزود: اعتقاد ما این است که همه برای رونق تولید تکلیف داریم از آنجا که بانک و بیمه سهل کننده روند تولید هستند در این راستا تجارت‌نو نیز برای تسهیل ارائه پوشش های بیمه‌ای عزم جدی دارد. این مهم علاوه بر آنکه به حوزه های تولید و خدمات کمک شایانی می‌کند خود نیز بخشی از تولید ناخالص داخلی خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی