عصر بازار

سازمان خصوصی‌سازی:

ارزش سهام عدالت ۵ برابر شد

عصر اعتبار- مشاور رئیس سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد که ارزش روز سهام عدالت به حدود پنج برابر رسیده است. به این ترتیب مشمولانی که یک میلیون تومان سهام عدالت داشتند ارزش سهام‌شان به پنج میلیون تومان نزدیک شده است.

ارزش سهام عدالت ۵ برابر شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، جعفر سبحانی در پاسخ به اینکه ارزش روز سهام عدالت نسبت آن سالی که سهام شرکت‌های سرمایه‌پذیر ارزش‌گذاری شد که توزیع سود شروع شد، به طور متوسط چقدر تغییر کرده است؟ اظهار کرد: با توجه به ارزش روز سبد دارایی سهام عدالت، ارزش سهام عدالت به نزدیک پنج برابر رسیده است؛ به این ترتیب مشمولانی که در زمان شروع توزیع سود یک میلیون تومان سهام عدالت داشته‌اند ارزش سهام‌شان به حدود پنج میلیون تومان رسیده است.

    وی درباره ارزش کل پرتفوی سهام عدالت گفت: ارزش کل پرتفوی سهام عدالت در سالی که 49 شرکت سرمایه‌پذیر، ارزش‌گذاری شدند 26 هزار و 600 میلیارد تومان بود که اکنون این مبلغ به بیش از 140 هزار میلیارد تومان رسیده است.

    هنوز فرصت برای اعلام شماره شبا باقیست

    مشاور رئیس سازمان خصوصی‌سازی ادامه داد: هنوز تعدادی از افراد شماره شبای خود را در سامانه سهام عدالت ثبت نکرده‌اند. این افراد برای گرفتن سود سال 1395 و 1396 باید اقدام به ثبت شماره شبای خود کنند. هنوز سامانه سهام عدالت برای این افراد باز است.

     سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرده است که تمامی افرادی که تا پانزدهم تیرماه شماره شبای خود را به سازمان خصوصی‌سازی ارائه کرده‌اند سود سهام عدالتشان را پرداخت کرده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی