عصر بازار

سامانه شناسایی مدیران آینده سازمان تأمین اجتماعی راه‌اندازی می‌شود

عصر اعتبار- سازمان تأمین اجتماعی سامانه‌ای را برای شناسایی مدیران آینده به ویژه از بین جوانان و بانوان همکار این سازمان طراحی کرده است که از ۲۹ مرداد و هم زمان با عید سعید غدیر راه‌اندازی می‌شود.

سامانه شناسایی مدیران آینده سازمان تأمین اجتماعی راه‌اندازی می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، این سامانه در راستای اجرای راهبرد شایسته گزینی در بکارگیری منابع انسانی متخصص و مجرب و انتخاب افراد داوطلب و شایسته به منظور توسعه دسترسی به حداکثر نیروهای انسانی شایسته، با دانش ، فعال و با انگیزه خدمتگزاری از 29 مرداد و همزمان با عید سعید غدیر شروع به کار می‌کند.

    ایجاد و افزایش اعتماد به نفس و استقلال رای برای فرد منتخب به عنوان سرمایه ای ارزشمند در طول دوره مدیریتی و تضمین گردش مدیران و ورود ایده‌های جدید به حوزه‌های مختلف تخصصی از دیگر دلایل انتخاب مدیران از طریق فراخوان عمومی به ویژه از بین جوانان و بانوان همکار در سازمان تامین اجتماعی  محسوب می‌شود.

    سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: کاربران می توانند پس از ثبت نام در سایت، اقدام به تکمیل و ارسال فرم های مربوطه کنند. سامانه فراخوان شناسایی مدیران آینده از روز سه شنبه 29 مرداد ماه همزمان با عید سعید غدیر خم، فعال و قابل دسترس خواهد شد.

    سازمان تأمین اجتماعی با حدود 43 میلیون نفر بیمه شده و مستمری بگیر، در حال حاضر 60 نوع خدمت بیمه‌ای و درمانی به صورت غیرحضوری به افراد زیرپوشش ارائه می‌دهد. این سازمان دارای مراکز مختلف بیمه‌ای و درمانی است و 356 بیمارستان و درمانگاه تأمین اجتماعی بخش قابل توجهی از خدمات درمانی مورد نیاز بیمه شدگان را به صورت رایگان تأمین می‌کند.

    بخش بیمه‌ای این سازمان دارای 480 شعبه در سراسر کشور است و خدمات بیمه‌ای از طریق این واحدها به جامعه تحت پوشش ارائه می‌شود. همچنین برای تسهیل امور و دسترسی آسان‌تر مردم به خدمات تأمین اجتماعی، شعب اقماری و کارگزاری‌های این سازمان نیز به عنوان واحدهای وابسته به شعب، مشغول فعالیت هستند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی