عصر بازار

شریعتمداری:

هلدینگ درمان تامین اجتماعی در اختیار معاونت درمان قرار گیرد

عصر اعتبار- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با بیان‌اینکه به لحاظ قانونی امکان ایجاد هلدینگ درمان تامین اجتماعی وجود نداشت، گفت: مدیریت جدید این سازمان باید تمامی فعالیت‌های درمانی این مجموعه را تحت نظر معاونت درمان قرار دهد تا از آنجا به طور کامل هدایت شود.

هلدینگ درمان تامین اجتماعی در اختیار معاونت درمان قرار گیرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، محمد شریعتمداری روز چهارشنبه درباره سوال نمایندگان مجلس از وی مبنی بر اینکه چرا هلدینگ غیرقانونی درمان تامین اجتماعی منحل نمی‌شود؟ اظهار داشت: به لحاظ قانونی امکان به وجود آوردن تشکیلاتی تحت عنوان هلدینگ به این شکل را نداشتیم و احتمالا مجوزی هم برای انجام این کار نداریم.

    وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه افزود: بنابراین مدیریت جدید سازمان باید برای حل این مشکل گام بردارد به گونه‌ای که تمامی فعالیت‌های درمانی سازمان تحت نظر معاونت درمان قرار بگیرد و از آنجا به طور کامل هدایت شود.

    شریعتمداری در رابطه با مطالبه برخی نمایندگان مجلس برای انحلال هلدینگ غیرقانونی درمان تامین اجتماعی، تاکید کرد: این هلدینگ اصلا ثبت قانونی نشده است که بخواهیم آن را منحل کنیم و این تشکیلاتی که به صورت غیررسمی فعال شده بود در تصدی معاونت درمان قرار گرفته و تنها اقدام انجام شده در این خصوص متوقف شد.

    وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در مورد تغییر رویکرد تامین اجتماعی بعد از انتصاب مدیرعامل جدید این سازمان، یادآور شد: آقای سالاری با کوله‌باری از تجربه حاصل از فعالیت در استانداری‌های مختلف و اینکه همین حوزه را در سطوح استانی مدیریت کرده است به عنوان نیروی مبتکر و جوان در اختیار سازمان قرار گرفته و آقای زدا که سرپرستی 6 ماهه تامین اجتماعی را برعهده داشت نیز به عنوان قائم مقام در کنار وی قرار گرفت و در قالب یک خانواده این مجموعه عظیم را ساماندهی خواهند کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی