عصر بازار

ریزش نرخ ارز‌های مسافرتی در بازار آزاد

عصر اعتبار- امروز در بازار آزاد ارز با نزول نرخ تمامی اسعار مسافرتی، هر دلار با رقم ۱۱ هزار و ۴۵۰ تومان خریداری و ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان بفروش می‌رسد،

ریزش نرخ ارز‌های مسافرتی در بازار آزاد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بازار ارز پس از گذشت یک دوره طولانی ثبات قیمت، از روز گذشته زنگ ریزش نرخ را به صدا در آورده است.

    به طوری که طی یک هفته گذشته نرخ دلار در بازار آزاد ارز تنها در بازه قیمتی 11 هزار و 700 تومان ثابت مانده بود و از امروز این نرخ با ریزش 200 هزار تومانی به رقم 11 هزار و 500 تومان رسیده است.

    البته این ریزش قیمت به دلیل عادی سازی بازار ارز از طریق نظارت‌های بانک مرکزی و همچنین هشدار جدی رئیس کل بانک مرکزی به دلالانی باقی مانده در خیابان فردوسی است.

    این روز‌ها تنها معضلی که شاید منجر به همین نوسانات ریز بازار می‌شود، فعالیت زیرپوستی دلالان در فضای مجازی و قصد بر تعیین نرخ از این طریق است.

    در نهایت امروز در بازار آزاد ارز تهران هر دلار با رقم 11 هزار و 450 تومان خریداری و 11 هزار و 500 تومان بفروش می‌رسد، همچنین هر یورو در این بازار با نرخ 13 هزار تومان خریداری و به نرخ 13 هزار و 100 تومان فروخته می‌شود.

    همچنین هر پوند انگلیس 14 هزار و 150 تومان، هر یوآن چین یک هزار و 93 تومان، هر درهم امارات 3 هزار و 177 تومان و هر لیر ترکیه برابر 2 هزار و 40 تومان در بازار آزاد ارز داد و ستد می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی