عصر بازار

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

رسالت بانک توسعه تعاون در تقویت بخش تعاون حائز اهمیت است

عصر اعتبار- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان داشت: رسالت بانک توسعه تعاون در تقویت بخش تعاون حائز اهمیت است.

رسالت بانک توسعه تعاون در تقویت بخش تعاون حائز اهمیت است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در مراسم افتتاح هم‌زمان 643 پروژه تعاونی در سراسر کشور و جشنواره تعاونی‌های برتر ملی در سالن تلاش سخن می‌گفت بابیان مطلب فوق اظهار داشت: مردمی سازی اقتصاد از مهم‌ترین راهکارها برای رشد و توسعه کشوراست و بهره‌گیری از پتانسیل عظیم نهفته در بخش تعاون می‌تواند درمردمی سازی اقتصاد موثر باشد.

    شریعتمداری افزود : افتتاح همزمان 643 پروژه در استانهای سراسر کشور حاصل برنامه ریزی و هماهنگی میان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دستگاههای همکار بویژه بانک توسعه تعاون می باشد. 

    وی در این رابطه افزود: اعتماد مسئولین به تعاون گران نتایج خوبی به همراه داشت و تعاون گران در عرصه‌های مختلف صنعتی، خدماتی و کشاورزی دستاوردهای متنوعی حاصل نموده‌اند و با تقویت هر چه بیشتر این بخش، تعاون به جایگاه ویژه خود و تحقق سهم 25 درصدی نزدیک خواهد شد.

    شریعتمداری خاطرنشان کرد: بخش تعاون در طی سال‌های پس از انقلاب اسلامی مأموریت‌های متعددی به عهده گرفته و در برهه کنونی عهده‌دار بسیاری از تکالیف و مأموریت‌ها گردیده است. وی افزود: به‌موجب ماده 102 قانون برنامه چهارم توسعه و ماده 124 قانون برنامه پنجم توسعه ظرفیت مناسبی برای توسعه بخش تعاون فراهم گردید و در حال حاضر نیز اقدامات زیادی برای بسترسازی فعالیت تعاون گران الزامی است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی