عصر بازار

معاون اول رییس جمهور:

ظرفیت بانک توسعه تعاون راهکاری مناسب برای تامین مالی تعاونی‌ها

عصر اعتبار- معاون اول رییس جمهور گفت: ظرفیت بانک توسعه تعاون راهکاری مناسب برای تامین مالی تعاونی‌ها و کارآفرینان محسوب می‌شود.

ظرفیت بانک توسعه تعاون راهکاری مناسب برای تامین مالی تعاونی‌ها
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس‌جمهور در مراسم افتتاح هم‌زمان 643 پروژه تعاونی در سراسر کشور و جشنواره تعاونی‌های برتر در سالن تلاش سخن می‌گفت خاطرنشان کرد: فعالیت‌ها و اقدامات توسعه‌ای بانک توسعه تعاون راهکاری مناسب برای تأمین مالی تعاون گران و کارآفرینان در راستای شکوفایی اقتصادی و ایجاد اشتغال محسوب می‌شود.

    وی ظرفیت‌های موجود در بانک توسعه تعاون و دستگاه‌های همکار را ظرفیتی ارزشمند برای حمایت و تامین مالی کارآفرینان و تعاون گران دانست که در طرح‌های ملی و توسعه‌ای شاهد نقش‌آفرینی بانک در زمینه‌های گوناگون ازجمله طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری، طرح اشتغال پایدار فراگیر و طرح رونق تولید بوده‌ایم.

    جهانگیری افتتاح 643 پروژه تعاونی در سراسر کشور و متعاقب آن ایجاد 17 هزار فرصت شغلی را هدیه بخش تعاون به عموم مردم دانست که با مشارکت دست اندرکاران بخش تعاون از جمله بانک توسعه تعاون حاصل شده است.

    معاون اول رییس‌جمهور تدابیر اتخاذشده در ابلاغ سیاست‌های اصل 44 را فرصتی مناسب برای شکوفایی اقتصادی عنوان نمود که به عموم کارآفرینان، صنعتگران و نخبگان اقتصادی فرصت تصدی‌گری و فعالیت در جایگاه‌های مهم صنعتی و تولیدی را فراهم نمود.

    وی گفت: بخش تعاون در اسناد توسعه‌ای بالادستی نظام جایگاه والایی دارد و اهداف کمی زیادی برای آن در نظر گرفته‌شده است که ازجمله آن دستیابی به سهم 25 درصدی در اقتصاد ملی می‌باشد.

    جهانگیری تقویت مشارکت‌ها و فعالیت‌های اجتماعی اقتصادی و تحقق عدالت در اقتصاد را از مهم‌ترین کارکردهای تعاون دانست. جهانگیری تقویت تعاونی‌ها و کسب‌وکارهای خرد و متوسط را از مهم‌ترین راهبردهای دولت برای حفظ، توسعه و ایجاد اشتغال در کشور مطرح نمود و طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری و طرح اشتغال پایدار فراگیر را از مهم‌ترین اقدامات دولت برای اشتغال‌زایی در سراسر کشور دانست.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو