عصر بازار

بازدید مدیرعامل بیمه آسماری از شعبه ارس

عصر اعتبار- علیرضا یزدان دوست ، مدیر عامل بیمه آسماری به اتفاق هیات همراه ضمن بازدید از شعبه ارس با کارکنان و نمایندگان دیدار و گفتگو کردند.

بازدید مدیرعامل بیمه آسماری از شعبه ارس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مدیرعامل بیمه آسماری طی نشستی با حضور نمایندگان، با تأکید بر حرفه‌ای‌گری و تخصص‌گرایی در شبکه فروش در صنعت بیمه تصریح کرد: یک نماینده باید به صورت حرفه‌ای و جدی شغل و هدف خود را دنبال کند و نباید به این حرفه به عنوان شغل دوم نگاه کند. با بررسی در عملکرد نمایندگان موفق می‌توان متوجه شد که آنها افرادی هستند که حرفه خود را جدی گرفته‌اند و برای آن تلاش می‌کنند.

    وی در ادامه تأکید نمود: اخلاق حرفه‌ای مهم‌ترین اصل هر کسب و کاری است و این انتظار از همه نمایندگان وجود دارد که این مقوله را بسیار جدی بگیرند، چرا که ممکن نیست بدون رعایت اخلاق و موازین قانونی در این صنعت ماندگار و موفق شد.

    مدیر عامل بیمه آسماری همچنین با اشاره به اهمیت توازن پرتفوی شرکت عنوان کرد: طبق استراتژی تعیین شده در شرکت باید برنامه‌ریزی‌ دقیقی در جهت فروش بیشتر درتمامی بیمه‌ها انجام پذیرد و در همین راستا نیز از شبکه فروش انتظار می‌رود با افزایش دانش و مهارت خود و تلاش بیشتر همگام با استراتژی شرکت فعالیت خود را بهبود بخشند.

    گفتنی است در پایان این جلسه ریاست شعبه و نمایندگان نیز مسائل خود را با مدیرعامل مطرح نمودند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی