عصر بازار

۱۵ آبان آخرین مهلت حذف و اضافه بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان کشوری

عصر اعتبار- مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با تاکید بر اختیاری بودن استفاده از خدمات بیمه تکمیلی درمان، آخرین مهلت حذف و اضافه بازنشستگان را ۱۵ آبان اعلام کرد.

۱۵ آبان آخرین مهلت حذف و اضافه بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان کشوری
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، زهرا زاده غلام  تاکید کرد: بازنشستگان کشوری و وظیفه بگیران تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری تا 15 آبان ماه امسال مهلت دارند نسبت به حذف یا اضافه شدن خود و افراد تحت تکفلشان در قرارداد بیمه تکمیلی درمان اقدام کنند.

    زاده غلام تصریح کرد: بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان کشوری براساس ماده 85 قانون مدیریت خدمات کشوری برعهده دستگاه های محل اشتغال است و بنابراین استفاده از این خدمت در صندوق بازنشستگی کاملا اختیاری بوده و تنها در قالب مسوولیت اجتماعی صندوق و به عنوان یک بسته حمایتی برای بازنشستگان علاقه مند توسط صندوق بازنشستگی کشوری ارائه می شود.

    وی ادامه داد: حدود 2 میلیون نفر بازنشسته، اعضای تحت تکفل آن ها و وظیفه بگیر به صورت کاملا اختیاری تحت پوشش این خدمات قرار دارند.

    زاده غلام در ادامه اظهار داشت: بازنشستگان و وظیفه بگیران می توانند به سایت صندوق بازنشستگی به نشانی www.cspf.ir مراجعه کرده و نسبت به مشاهده وضعیت بیمه خود و افراد تحت تکفل اقدام کنند و در صورت نیاز به هرگونه تغییر تا 15 آبان ماه به شعب بیمه آتیه سازان مراجعه نمایند.

    این مقام مسئول اعلام کرد: بازنشستگانی که تحت پوشش این خدمت قرار ندارند، اما تمایل دارند خود و خانواده تحت تکفلشان تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار بگیرند، می توانند با مراجعه به شعبه های شرکت بیمه گر یعنی آتیه سازان حافظ در این خصوص اقدام کنند.

    زاده غلام مهلت حذف یا اضافه شدن افراد به قرارداد بیمه تکمیلی درمان را تا 15 آبان ماه اعلام کرد و گفت: عزیزانی که در قرارداد سال گذشته تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار داشتند به طور خودکار در قرارداد جدید نیز تحت پوشش خواهند بود اما اگر دیگر تمایلی به استفاده از این خدمت ندارند تا تاریخ تعیین شده و از روش مذکور برای حذف خود و افراد تحت تکفل اقدام کنند.

    وی تاکید کرد: پس از مهلت 15 آبان، امکان حذف خدمت بیمه تکمیلی یا اضافه شدن به قرارداد وجود نخواهد داشت.

    مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری یادآور شد: بازنشستگان جدید در صورت پوشش بیمه ای فرد اصلی که در زمان برقراری حقوق بازنشستگی تعیین می شود، سه ماه از زمان صدور حکم برقراری اولیه حقوق بازنشستگی، می توانند نسبت به افراد تحت تکفل خود را برای استفاده از این خدمت، اقدام کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی