عصر بازار

افزایش قیمت اکثر ارزهای دیجیتال

عصر اعتبار- قیمت بیت کوین افزایش چشمگیری داشته و حین درج این خبر از ۹۷۰۰ دلار به ۱۰۴۰۱ دلار رسیده که افزایش ۶.۶۳ درصدی در یک روز را نشان می دهد.

افزایش قیمت اکثر ارزهای دیجیتال
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایبنا، بیت کوین (BTC) که از مدتی قبل نوسان را پشت سر می گذاشت، اکنون با روندی صعودی مواجه شده است. اگر جفت بین کوین/دلار نیز روندی صعودی داشته باشد می توان انتظار داشت نرخ سالانه به 13973.50 دلار نیز برسد.

    قیمت اتر (Ether) نیز افزایش پیدا کرده و در حال حاضر به قیمت 178.53 دلار مبادله می شود که افزایش 4.5 درصدی در یک روز را نشان می دهد.

    توکن ریپل (XRP) که با نرخ تقریباً ثابتی در طول هفته مبادله می شد اکنون بیش از 2 درصد افزایش داشته است. در حین درج این خبر سکه آن با نرخ 0.260 دلار مبادله می شود. توکن ریپل در سال جاری میلادی عملکرد خوبی نداشته و در بیشتر اوقات زیر سایه رمز ارزهای اصلی قرار گرفته است. یکی از مهم ترین دلایل این امر فروش مداوم توکن ها توسط بنیانگذاران آن است.

    از میان بیست رمز ارز محبوب در بازار، ارزش بازار اتریوم کلاسیک افزایش چشمگیر بیش از 8 درصدی داشته و به قیمت 6.72 دلار مبادله می شود. سکه بایننس (BNB) در جایگاه دوم قرار گرفته و با بیش از 5.6 درصد رشد به قیمت 22.90 دلار رسیده است.

    بیت کوین کش (BCH) و بیت کوین اس وی (BSV) نیز بیش از 4 درصد افزایش قیمت داشته اند و حین درج این خبر به ترتیب به قیمت 295 و 135 دلار مبادله می شوند. لایت کوین (Litecoin) نیز با فقط 1.3 درصد افزایش قیمت، پایین ترین رتبه را کسب کرده است.

    ارزش بازار کلی رمز ارزها بیش از 265 میلیارد دلار برآورد می شود که سهم بیت کوین از این میزان 70.1 درصد است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی