عصر بازار

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

۷۰ هزار میلیارد تومان از بودجه ۹۸ تخصیص داده نمی‌شود

عصر اعتبار- رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: پیش بینی می شود در سال جاری حدود ۷۰ هزار میلیارد تومان از بودجه تخصیص نیابد.

۷۰ هزار میلیارد تومان از بودجه ۹۸ تخصیص داده نمی‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اینکه در حال حاضر که دولت تصمیم دارد به جای 448 هزار میلیارد تومان مصوبه مجلس، منابع و مصارف سال جاری را 386 هزار میلیارد تومان تنظیم کند، آیا این اصلاح بودجه باید در مجلس تصویب شود؟ گفت: این امر اصلاح بودجه ای نیست، در واقع این تغییر در مکانیزم تخصیص صورت گرفته که از اختیارات سازمان برنامه و بودجه است.

    نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی افزود: در صورتی که سازمان برنامه و بودجه به دنبال افزایش سقف بودجه باشد یا بخواهد درآمدها و منابع را جابه جا کند، باید در مجلس شورای اسلامی بررسی شود اما در حال حاضر تخصیص‌ها در سقف بودجه پیش بینی شده، انجام می‌گیرد.

    تاجگردون اظهار کرد: عملکرد کنونی سازمان برنامه و بودجه همانند زمانی است که می خواهد تنها 80 درصد بودجه را تخصیص دهد که در این حال نیازی به ارجاع به مجلس نیست.

    رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس به خانه ملت گفت:پیش بینی می شود در سال جاری دولت 70 هزار میلیارد تومان از بودجه را تخصیص ندهد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی