عصر بازار

با حضور مدیرعامل بانک توسعه تعاون

فاز اول پروژه ۶۲۴ واحدی مسکن مهر پاوه افتتاح شد

عصر اعتبار- فاز اول پروژه مسکن مهر ۶۲۴ واحدی پاوه با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل بانک توسعه تعاون افتتاح شد.

فاز اول پروژه ۶۲۴ واحدی مسکن مهر پاوه افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، در حاشیه این افتتاح، حجت اله مهدیان در گفتگو با خبرنگاران از امضای تفاهم‌نامه میان معاونت تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بانک توسعه تعاون برای تأمین مالی شرکت‌های تعاونی مسکن جهت ساخت بیست هزار واحد مسکونی در سراسر کشور خبر داد.

    گفتنی است در فاز اول پروژه 624واحدی مسکن مهر پاوه 192واحد آماده بهره‌برداری می‌باشد که هزینه صرف شده برای ساختمان این 192واحد 15میلیارد و 400میلیون تومان بوده و حدود 16میلیارد تومان نیز بابت فضاسازی محوطه آن هزینه شده است.

    پیشرفت فیزیکی بقیه واحدهای این پروژه 93درصد می‌باشد و عمده کارهای باقی‌مانده تا 2ماه آینده انجام می‌شود.

    شایان‌ذکر است سفر استانی محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه حجت اله مهدیان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون و روسای دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از استقبال فرودگاهی توسط بازوند استاندار کرمانشاه، با ادای احترام و نثار تاج گل به مقام شامخ تعداد 640 شهید شهرستان پاوه و همچنین دیدار با امام‌جمعه پاوه آغاز شد و در ادامه با بازدید پروژه‌ها و جلسات تخصصی ادامه یافت.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی